خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

خرید 140 هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۰

استاندار زنجان با تاکید بر مدیریت و کنترل بازار گفت تاکنون 140 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: اتحادیه و تعاونی‌های روستایی به همراه جهاد کشاورزی این مقوله را به خوبی در استان مدیریت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان در جلسه ستاد تنظیم بازار با تبریک هفته دولت گفت: طبق گفته‌های رئیس جمهور جای نگرانی به جهت تامین کالاهای اساسی در کشور وجود ندارد.

مقام عالی استان مهم‌ترین دغدغه مردم را تامین کالاهای اساسی عنوان کرد و ادامه داد: با کنترل و نظارت بر بازار جای هیچ نگرانی برای تامین این کالا‌ها وجود نخواهد داشت.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه زنجان جزء پنج استان بر‌تر در خرید گندم از کشاورزان است، افزود: تاکنون ۱۴۰ هزار تن گندم خریداری شده است.

وی هدف گذاری خرید گندم از کشاورزان تا پایان دوره خرید را ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و یادآور شد: اتحادیه و تعاونی‌های روستایی به همراه جهاد کشاورزی این مقوله را به خوبی در استان مدیریت کردند.

استاندار زنجان در ادامه به برپایی نمایشگاه پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها در راستای ارائه کلیه کالاهای مورد نیاز دانش آموزان و به قیمت مناسب دایر می‌شود.

در ادامه معاون مجمع امور صنفی استان زنجان از آغاز کار نمایشگاه پاییزه از (۱۵ تا ۲۲ شهریور) در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان خبر داد و افزود: ۹۰ غرفه در فضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و تخفیف ۱۰ درصد پذیرای مردم استان زنجان است.

شریفی در ادامه میزان بازرسی‌های این مجمع را در مرداد امسال بازرسی ۱۳ هزار و ۵۴۶ واحد عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۶۸۶ فقره پرونده ه ارزش ریالی ۶۲۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز