خبرگزاری کار ایران

دانش‌آموز ماندرانی 2 مدال طلای مسابقات آزاد وشو كشور را به گردن آویخت

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۳۹

مهسا توكلی دانش‌آموز سال سوم متوسط اول از دبیرستان شاهد آمل با حضور در مسابقات آزاد كشوری در رشته وشو دو مدال طلا در فرم‌های دائوشو و دوئلین را با قدرت كسب كرد.

ایلنا: مهسا توکلی دانش آموز سال سوم متوسط اول از دبیرستان شاهد آمل با حضور در مسابقات آزاد کشوری در رشته وشو دو مدال طلا در فرم‌های دائوشو و دوئلین را با قدرت کسب کرد.

به گزارش ایلنا از آمل، محمد حمید نسب گفت: مهسا توکلی دانش آموز آملی ۲ مدال طلای مسابقات آزاد وشو کشور را به گردن آویخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل بیان داشت: مهسا توکلی دانش آموز سال سوم متوسط اول از دبیرستان شاهد آمل با حضور در مسابقات آزاد کشوری در رشته وشو دو مدال طلا در فرم دائوشو در ردهٔ نوجوانان و دوئلین در رده جوانان را با قدرت کسب کرد.

وی تصریح کرد: دانش آموز قهرمان آملی توانست در سال گذشته با حضور در مسابقات آزاد وشو در استان گیلان ۳مدال برنز را کسب کرد.

در ادامه خانم توکلی با بیان اینکه این مسابقات مرداد ۹۲ در استان البرز شهرستان کرج بر گزار شد افزود: در هر یک از فرم‌های دائو شو و دوئلین بیش از ۷۰ نفر از شهر‌های مختلف کشور شرکت داشتند.

وی گفت: ورزش را از سن ۴ سالگی در رشته ژیمناستیک آغاز نمودم و الان ۴سال است که در رشته وشو سبک تالو به فعا لیعت مشغول هستم.

وی افزود: من علاوه بر مربیان عزیز، موفقیتم را مدیون استقامت و پشتبانی والدین خویش هستم.

دانش آموز آملی با دعوت از دانش آموزان به ویژه هم کلاسی‌ها به ورزش، گفت: ورزش بهترین راه برای رسیدن به سلامت جسمی و آرامش روحی و روانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز