خبرگزاری کار ایران

بر اساس جدیدترین نظرسنجی‌ها؛

مردم آمریكا با دخالت نظامی در سوریه مخالف هستند

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۳۷

این نظرسنجی که توسط خبرگزاری رویترز و شرکت پژوهشی «ایبسوس» انجام شد، حاكی از آن است که آمریکایی‌ها بر این باورند که حتی اگر گزارش‌های ادعایی استفاده دولت سوریه از سلاح‌های شیمیایی درست باشد، واشنگتن نباید در سوریه دخالت نظامی کند.

جدید‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها با دخالت نظامی کشورشان در بحران سوریه مخالف هستند.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، این نظرسنجی که توسط خبرگزاری رویترز و شرکت پژوهشی «ایبسوس» انجام شد، حاكی از آن است که آمریکایی‌ها بر این باورند که حتی اگر گزارش‌های ادعایی استفاده دولت سوریه از سلاح‌های شیمیایی درست باشد، واشنگتن نباید در سوریه دخالت نظامی کند.
بر اساس این گزارش، ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها که در نظرسنجی شرکت کردند با دخالت نظامی کشورشان در سوریه مخالفت کرده و ۹ درصد نیز بر این باور بودند که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا باید دست به اقدامی عملی بزند.
این در حالی است که در نظر سنجی پیشین رویترز-ایبسوس ۳۰ در صد از آمریکایی‌ها با دخالت نظامی در سوریه در صورت استفاده دولت این کشور از سلاح‌های شیمیایی موافق بوده و ۴۱ درصد نیز با آن مخالفت کرده بودند.
نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد اگر اوباما دست به حمله نظامی علیه سوریه بزند، این اقدام را با وجود مخالفت شدید مردمی انجام می‌دهد که پس از جنگ‌های عراق و افغانستان به شدت احساس نگرانی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز