خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

تامین آب شرب یکی از مشکلات و دغدغه‌های مردم منطقه است

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۹۱

تامین آب شرب و کشاورزی بابل یکی از مشکلات و دغدغه‌های مردم منطقه است که دیدار با وزیر نیرو به آن اشاره شد.

ایلنا: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز گذشته مشکلات اساسی در این شهرستان با سه وزیر در میان گذاشته شده است؛ گفت: تامین آب شرب و کشاورزی بابل یکی از مشکلات و دغدغه‌های مردم منطقه است که دیدار با وزیر نیرو یکی از نیازهای اساسی بوده است.

به گزارش ایلنا از بابل، حسین نیازآذری افزود: تسریع در روند انتقال آب از سد صالحی مازندرانی (سد البرز) به شهرهای گروه الف که سال‌هاست که در دست اقدام است، مورد تاکید قرار گرفته است تا با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این طرح، بسیاری از مشکلات آب شرب و کشاورزی مردم شهرهای منطقه مرتفع شود.

وی بیان داشت: از وزیر نیرو دعوت شد تا در آینده نزدیک از این طرح حیاتی و ضروری در شهرستان بابل بازدید کند.

وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز دیداری داشته است، گفت: دیدار با وزیر علوم، پیرامون مسائل و مشکلات علمی و دانشگاهی بوده است که عده‌ای از دانشجویان و اساتید دانشگاه با آن مواجه بوده‌اند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران بیان داشت: راه‌اندازی پردیس دانشگاه صنعتی بابل نیازمند حمایت و همت وزیر علوم است که از وی نیز برای بازدید ازاین دانشگاه نیز دعوت شده است.

نیازآذری به وزیر ورزش و جوانان به عنوان سومین وزیری که با وی دیدار داشت، اشاره کرد و گفت: رسیدگی به امر ورزش و توجه به جوانان برای پیشگیری از گرایش این قشر به سمت اعتیاد یکی از نیازهای ضروری در جامعه است.

وی ادامه داد: جوانان بابل استعدادهای خوبی در زمینه ورزش دارند، لذا ضروری است که وزیر ورزش و جوانان کشور توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان خواسته شد بعد از کسب رای اعتماد از مجلس، برای آغاز عملیات اجرایی مجتمع ۱۲ هزار نفری بابل به مازندران سفر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز