خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

انتظار مجلس این است که ویژگی‌های وزیر ارشاد در معاونین وی نیز وجود داشته باشد

کد خبر : ۹۹۲۸۲

کمیسیون درباره اشخاص و افراد سخنی به میان نیاورد بلکه به صورت کلی نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را پیرامون معاونت‌ها مطرح کرد و ویژگی‌هایی را که یک معاون باید داشته باشد را به وزیر اعلام کردیم.

ایلنا: سیدعلی طاهری(سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) می‌گوید که این کمیسیون تا قبل از انتصاب معاونین جنتی درباره آن‌ها اظهارنظر نمی‌کند.

وی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: درباره معاونین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پیش از انتصاب موضع‌گیری صورت نمی‌گیرد. اما در گفت‌وگویی که با ایشان داشتیم وی اعلام کرد که هنوز در این باره تصمیم‌گیری نکرده است.

وی ادامه داد: کمیسیون درباره اشخاص و افراد سخنی به میان نیاورد بلکه به صورت کلی نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را پیرامون معاونت‌ها مطرح کرد و ویژگی‌هایی را که یک معاون باید داشته باشد را به وزیر اعلام کردیم اما بحثی درباره اسم خاصی به میان نیامد. اما انتظار ما این است که ویژگی‌هایی که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد در معاونین وی نیز وجود داشته باشد.

طاهری به اشاره به برگزاری جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی گفت: امروز عصر جلسه کمیسیون فرهنگی برگزار می‌شود و قاعدتاً درباره چنین مسائلی صحبت می‌شود. اما تاکنون افرادی که مطرح شده فقط در حد گمانه‌زنی بوده و نمی‌توان نظر قطعی را اعلام کرد.

وی درباره سایر دستورات جلسات گفت: در این جلسه طرحی که دولت را ملزم می‌کند تا در قبال کشورهایی که رسانه‌های داخلی را تحریم کرده‌اند عکس‌العمل نشان دهد بررسی می‌شود. زیرا ما معتقدیم که می‌توانیم در قبال این کشور‌ها مقابله به مثل کنیم.

همچنین یکی دیگر از دستور جلسات بحث فعالیت‌های فرهنگی استان مازندران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز