خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

پذیرش 717 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در مراكز اسكان مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۵۵

به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت گردشگری، آموزش و پرورش مازندران آماده پذیرش روزانه 20 هزار مسافر در ایام تابستان در تمامی شهرستان ها و مناطق استان می باشد.

ایلنا: با آغاز دور دوم سفر‌های هموطنان عزیز و به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت گردشگری، آموزش و پرورش مازندران آماده پذیرش روزانه ۲۰ هزار مسافر است.

به گزارش ایلنا از ساری، محمود رضا سعیدی با بیان اینکه تاکنون ۷۱۳ هزار و ۵۷۴ نفر روز مسافر فرهنگی در مراکز اسکان استان پذیرش شدند افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تابستان امسال ۲ هزار و ۵۱۸ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان آماده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: از ابتدای تابستان ۲۳۷ هزار و ۸۵۸ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۷۰۸ خانوار فرهنگی در مدارس و مجتمع‌های رفاهی اسکان داده شدند.

وی با اشاره به آغاز دور دوم سفر‌های هموطنان عزیز گفت: به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت گردشگری، آموزش و پرورش مازندران آماده پذیرش روزانه ۲۰ هزار مسافر در ایام تابستان در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان است.

سعیدی خاطر نشان کرد: باشروع فصل تابستان ستاداسکان ۳۲ شهرستان و منطقه مازندران ازتاریخ اول تیر ماه لغایت ۱۵ شهریور آماده پذیرایی ازمیهمانان عزیزفرهنگی سراسرکشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز