خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران:

هدف اصلی کمیته امداد افزایش خروجی مددجویان از راه توانمندسازی‌ست

کد خبر : ۹۹۲۵۰

هدف اصلی و مهم کمیته امداد به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم حمایتی کشور، افزایش خروجی مددجویان زیرپوشش از راه توانمندسازی آنان است.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: هدف اصلی و مهم کمیته امداد به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم حمایتی کشور، افزایش خروجی مددجویان زیرپوشش از راه توانمندسازی آنان است.

به گزارش ایلنا از ساری، ابراهیم باغبانی در مراسم بهره برداری از ۱۲۰ طرح خود‌اشتغالی کمیته امداد و هشت پروژه کمک هزینه مسکن مددجویان بهزیستی بهشهر اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با اجرای طرح‌های اشتغال زایی مناسب که بر اساس توانایی و ظرفیت مددجویان مهیا می‌شود، زمینه توانمندسازی این افراد را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: پرورش استعداد‌ها و توانمند سازی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد، از جمله موارد مهمی است که باید با سوق دادن امکانات و فرصت‌ها برای تحقق این رویکرد بیش از گذشته تلاش شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران افزود: تلاش ما، ارتقای فعالیت و خدمات به مددجویان است که در این بخش با راهکارهای مناسب از سوی متخصصان می‌توان به تعالی سازمانی جامه عمل پوشاند.

باغبانی به فراهم کردن فرصت هایر شغلی این نهاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با بهره گرفتن از هزار میلیارد ریال اعتبار این نهاد در مازندران، پارسال بیش از ۱۱ هزار شغل پایدار برای مددجویان ایجاد شد که به معنی خروج این افراد و خانواده‌های آن‌ها از گستره حمایتی کمیته امداد است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به گستردگی خدمات مختلف ارائه شده به مددجویان بهزیستی و نیازهای این افراد ابراز کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای کمک به معلولان که توانایی‌های فراوانی نیز دارند استفاده کرد.

سیدحمید علوی اظهار داشت: مسکن، گران‌ترین کالای خریداری شده مددجویان بهزیستی در تمام زندگی است که باید شرایط خرید آسان این کالای گران را برای مددجویان فراهم کنیم.
فرماندار بهشهر نیز در این جلسه، داشتن نگاه ترحم برانگیز به مددجویان این دو نهاد را بسیار زشت خواند و گفت: بهزیستی و کمیته امداد، نهادهای برگرفته از افکار و دیدگاه‌های جهادگرانه بی‌منت نظام است که برای ساماندهی به طبقات معلول، محروم و بی‌بضاعت جامعه گام برمی دارد.

محمدتقی نورزاد به بهره بهره برداری از ۱۲۰ طرح خود‌اشتغالی کمیته امداد و هشت پروژه کمک هزینه مسکن مددجویان بهزیستی بهشهر اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد ریال، گام موثری در توانمندسازی محرومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز