خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس فتا نسبت به جعل هویت؛

مأمور قلابی دولت کلاهبردار از آب در آمد

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۴

اخیراً فردی در یکی از استان‌های کشور طی تماس با یک پزشک بیان داشته که از مسئولان دولتی است و در نظر دارد چند نفر را جهت معاینه پزشکی معرفی کند.

ایلنا: رئیس پلیس فتای قم نسبت به کلاهبرداری به روش جعل هویت، هشدار داده و گفت: شخصی که با معرفی خود به عنوان مسئول دولتی، حساب مردم را هک و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد، با هوشیاری مأموران دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرگرد رضایی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: اخیراً فردی در یکی از استان‌های کشور طی تماس با یک پزشک بیان داشته که از مسئولان دولتی است و در نظر دارد چند نفر را جهت معاینه پزشکی معرفی کند.

وی ادامه داد: نامبرده جهت پرداخت هزینه شماره حساب درخواست می‌کند و پزشک نیز با تحویل کارت عابر بانک به منشی خواهان مراجعه وی به دستگاه عابر بانک شده تا از مبلغ واریزی مطمئن شود.

این مقام مسئول به پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا گفت: این مسئول قلابی در ادامه طی تماس با منشی، موفق به هک حساب بانکی و برداشت مبلغ قابل توجهی از حساب شده است.

رئیس پلیس فتا استان قم به با بیان اینکه نامبرده با تلاش پلیس فتا دستگیر شده، با توصیه‌هایی از شهروندان خواست، به هیچ وجه به تماس‌های افراد نا‌شناس اعتماد نکنند و در مواجهه با چنین مواردی، از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ سریعاً پلیس در جریان قرار بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز