خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

رسانه‌ها قادر به انعکاس بین‌المللی روز قزوین هستند

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۸

برگزاری نخستین اجلاس شهر اسلامی فرصتی است تا شهر قزوین در سطج جهانی معرفی شود و این مهم با همکاری خانواده بزرگ مطبوعات استان قزوین به تحقق خواهد رسید.

ایلنا: شهردار قزوین گفت: برگزاری نخستین اجلاس شهر اسلامی فرصتی است تا شهر قزوین در سطج جهانی معرفی شود و این مهم با همکاری خانواده بزرگ مطبوعات استان قزوین به تحقق خواهد رسید چراکه خانواده بزرگ مطبوعات استان قزوین این توان را دارند تا بتوانند برنامه‌های مهم روز قزوین را در سطح بین‌المللی اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایلنا از قزوین، مسعود نصرتی در آئین بزرگداشت روز خبرنگار و اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان قزوین افزود: معرفی شهر قزوین و استفاده از ظرفیت‌های این شهر در راستای توسعه آن به سرعت در حال انجام است و نتیجه این مهم را در برنامه‌های روز قزوین خواهیم دید.

وی با بیان اینکه در ۹ شهریور ۹۲ شاهد برگزاری اولین اجلاس جهانی شهر اسلامی به میزبانی شهر قزوین هستیم، گفت: در این مجمع ۲۷کشور اسلامی و تمام افراد تاثیرگذار حضور خواهند داشت و باید از این فرصت برای معرفی شهر قزوین استفاده کرد.

نصرتی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از نخبگان در ۱۴ شهریور۹۲ با حضور شخصیت‌های ملی بیان کرد: این همایش برای دومین سال برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت چهره‌های ماندگار استان برای توسعه قزوین استفاده کنیم.

وی افزود: جشنواره بازی و اسباب بازی برای سومین سال متوالی در سرای سعدالسلطنه برگزار خواهد شد و برنامه‌های برگزاری این جشنواره در سال جاری متفاوت‌تر از سال گذشته خواهد بود.

شهردار قزوین بیان کرد: در ۱۷شهریور امسال ۳۰سفیر از کشورهای اسلامی برای بازدید از شهر قزوین و حضور در جشنواره بازی و اسباب بازی و مسابقه بین المللی دوچرخه سواری به شهر قزوین خواهند آمد.

نصرتی بیان کرد: با توجه به برگزاری برنامه‌های بین المللی و ملی در هفته قزوین باید اطلاع رسانی مناسب و در سطح بین المللی صورت گیرد.

این مقام مسوول گفت: خانواده بزرگ مطبوعات استان قزوین این توان را دارند تا بتوانند برنامه‌های مهم روز قزوین را در سطح بین المللی اطلاع رسانی کنند.

شهردار قزوین بیان کرد: در شهر قزوین کار تخصصی مدیریت شهری توسط خبرنگاران پیشرفت خوبی کرده است و اطلاع رسانی به شکل تخصصی در حال انجام است.

وی بیان کرد: برای معرفی شهر قزوین فرصت خوبی فراهم شده است تا در هفته قزوین این شهر در سطح جهانی معرفی شود.

گفتنی است؛ این مراسم با همکاری شهرداری قزوین، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، سرای روزنامه نگاران استان قزوین و خانه مطبوعات استان قزوین برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز