خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان-آنکارا؛

نفرزاده: ژاپن از نظر کار تاکتیکی و تکنیکی وضعیت خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۹۵

تقابل قهرمان و تیم سوم قاره آسیا می‌تواند یکی از بازی‌های زیبای مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات جهانی باشد.

تیم ملی والیبال کشورمان فردا یکشنبه ساعت 17:00 به وقت محلی به مصاف تیم ملی ژاپن می رود.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان اظهارداشت: ژاپن سومین حریف ما در این پیکارها قهرمان قاره آسیاست. این تیم از نظر کار تاکتیکی و تکنیکی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنانش می‌توانند به خوبی در شرایط حساس تغییر تاکتیک دهند.

فرهاد نفرزاده افزود: کار در رده سنی جوانان بسیار سخت است، ژاپنی‌ها در این دوره از مسابقات با همان ترکیبی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ارومیه قهرمان شده بودند حاضر شده‌اند و ترکیب آنها دست نخورده باقی مانده است. آنها آخرین بازی خود را در مرحله مقدماتی مقابل ما برگزار می‌کنند پس با تمام قوا در زمین حاضر خواهند شد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در ادامه اظهارداشت: تقابل قهرمان و تیم سوم قاره آسیا می‌تواند یکی از بازی‌های زیبای مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات جهانی باشد. هر دو تیم علاوه بر کسب نتیجه خوب در این دیدار به دنبال ارائه والیبال حرفه‌ای و مدرن نیز هستند.

نفرزاده تصریح کرد: به طور قطع تمام بازی‌های تیم ایران در این دوره از مسابقات جهانی سخت خواهد بود، به هیچ عنوان نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و تمام تلاش خود را به منظور شکست رقبا به کار خواهیم بست. تمامی تیم‌های شرکت کننده در این پیکارها به دنبال برد و رسیدن به مدال هستند نباید از این هدف آنها غافل شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استراحت دیروز خللی در وضعیت آمادگی و شرایط بازیکنان ایجاد کرده؟ گفت: ما خود را با فرمول مسابقات هماهنگ کرده‌ایم و پذیرفته‌ایم در مرحله مقدماتی پس از 2 بازی یک روز استراحت داریم. این نحوه برگزاری مسابقات با این فرمول تا حدودی سخت و مشکل است و قطعا روی کار تیم‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز