خبرگزاری کار ایران

کتابخانه خوابگاه‌های دانشجویی دانشکده‌های مرند و اهر تجهیز شد

کد خبر : ۹۹۱۳۰

این کتب با موضوعات علمی، ادبی، فرهنگی و سیاسی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ممهور به مهر وقفی به خوابگاه های دانشجویی دانشگاه در اختیار مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز قرار گرفته بود.

ایلنا: مدیر فرهنگی دانشگاه تبریز از تجهیز کتابخانه خوابگاه‌های دانشجویی دانشکده‌های شهرستان مرند و اهر وابسته به دانشگاه تبریز با کتاب‌های با موضوعات علمی، ادبی، فرهنگی و سیاسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا جلیل شفق کلوانق گفت: چندی قبل تعدادی کتاب با موضوعات علمی، ادبی، فرهنگی و سیاسی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ممهور به مهر وقفی به خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه در اختیار مدیریت فرهنگی قرار گرفته بود، که تصمیم بر این شد که این کتاب‌ها برای دانشکده‌های کم برخوردار اختصاص داده شود که جهت استفاده و بهره برداری به کتابخانه خوابگاه‌های دانشجویی دانشکده‌های فنی و مهندسی مرند و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر ارسال شد.

وی تعداد کتب ارسالی به کتابخانه‌های این دانشکده‌ها را یک هزار و ۸۰۰ جلد کتاب اعلام کرد و افزود: این مدیریت همچنین در نظر دارد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های خود را که بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب می‌باشد، برای استفاده بهینه در اختیار انجمن‌ها علمی و سایر تشکل‌ها قرار دهد.

به گفته وی بر این اساس این کتاب‌ها برای انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه دانشکده‌های مختلف ارسال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز