خبرگزاری کار ایران

عرضه 3900 تن شكر سفید و ذرت دانه‌ای در بورس كالا

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۵۸

در این روز، 1500 تن شکر سفید کارخانه قند یاسوج به قیمت پایه 19 هزار و 470 ریال عرضه می‌شود. این کارخانه همچنین، 100 تن دیگر شکر سفید را به قیمت 19 هزار و 400 ریال روی تابلوی عرضه می‌برد.

روز شنبه ۲ شهریورماه، تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران شاهد عرضه ۳۹۰۰ تن شکر و ذرت دانه‌ای است.

به گزارش ایلنا، در این روز، ۱۵۰۰ تن شکر سفید کارخانه قند یاسوج به قیمت پایه ۱۹ هزار و ۴۷۰ ریال عرضه می‌شود. این کارخانه همچنین، ۱۰۰ تن دیگر شکر سفید را به قیمت ۱۹ هزار و ۴۰۰ ریال روی تابلوی عرضه می‌برد. کارخانه قند اقلید نیز با یکهزار تن شکر سفید به قیمت پایه ۱۹ هزار و ۴۷۰ ریال در تالار معاملات حضور می‌یابد. از دیگر عرضه کنندگان شکر سفید در این روز می‌توان به کارخانه قند کرج با یکهزار تن و کارخانه قند ورامین با ۲۰۰ تن اشاره کرد.

شایان ذکر است، ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای دزفول به قیمت پایه ۱۰ هزار ریال در هر کیلو عرضه را در تالار محصولات کشاورزی تجربه می‌کند.

این گزارش حاکی است، شرکت نفت جی با حدود ۱۶ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۹۵۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ به قیمت پایه ۱۲ هزار و ۷۴۶ ریال برای هر دو محصولدر تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی حاضر می‌شود. این شرکت همچنین، ۲ هزار تن قیر mc۲۵۰ را به قیمت پایه ۱۹ هزار و ۴۱ ریال عرضه می‌کند. شایان ذکر است، این تالار شاهد عرضه ۶۰۰ تن انواع آمونیاک مجتمع پتروشیمی خراسان و ۴۰۰ تن مایعات گازی مجتمع پتروشیمی رازی است.

براساس این گزارش، تالار صادراتی بورس کالای ایران دراین روز شاهد عرضه ۱۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت اصفهان قیر به قیمت پایه ۵۴۰ دلار در هر تن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز