خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بیمه شدگان نباید برای درمان پول پرداخت کنند

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۴۵

چکیده: «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از بیمارستان میلاد گفت: باید با اتخاذ تدابیر وی‍‍‍ژه در جهتی حرکت کنیم که بیمه شوندگان جهت درمان، نیازی به پرداخت پول نداشته باشند».

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: باید با اتخاذ تدابیر وی‍‍‍ژه در جهتی حرکت کنیم که بیمه شوندگان جهت درمان، نیازی به پرداخت پول نداشته باشند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی، ‌علی ربیعی با اعلام این مطلب درجریان بازدید پنج ساعته خود از بیمارستان فوق تخصصی میلاد گفت: باگسترش نظام جامع بیمارستانی، می‌توان دراین جهت اقدام‌های موثری انجام داد.

وی دراین دیدرا ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان میلاد با مدیران، ‌پزشکان و پرستاران این بیمارستان گفت‌و‌گو کرد و از نزدیک درجریان روند رسیدگی به طراز مالی این بیمارستان قرارگرفت.
براساس این گزارش، ربیعی اظهارداشت: ‌بیمارستان میلاد از لحاظ کیفیت کاروخدمات پزشکی، کادرپزشکی وپرستاری وهمچنین برنامه بیمارستانی ازجمله بیمارستانهای ممتازبه شمارمی رود به طوری که می‌تواند به عنوان الگویی برای سایربیمارستانهای کشور محسوب شود.
ربیعی اعلام کرد: ما باید با اتخاذ تدابیروی‍‍‍ژه در جهتی حرکت کنیم که بیمه شوندگان جهت درمان، نیازی به پرداخت پول نداشته باشند.
وی افزود: ‌باگسترش نظام جامع بیمارستانی، می‌توان دراین جهت اقدام‌های موثری انجام داد.
شایان ذکراست وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی ضمن بازدید از بخش‌های سی تی اسکن،‌ام آر‌ای، بخش ۹، سی سی یو و دندانپزشکی، درد ودل بیماران راشنید.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هـزار تختخوابی میلاد به منظـور تأمیـن بخشی از نیـازهای درمــانی کشور و بیمه‌شدگان سازمان تأمیـن اجتماعی، در تیر ماه ۸۰ افتتاح شد.
همچنین این بیمارستان، در راستای مشتری مداری، تعهد به بهبود مستمر اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت و پیشگیری از آلودگی‌های محیطی خاک، هوا و آب‌های سطحی و زیرزمینی روش اجرایی شناسایی و ارزیابی جنبه اهداف کلان و خرد را تدوین کرده و مصمم است ضمن ارائه خدمات درمانی با کیفیت مطلوب، قوانین و مقررات زیست محیطی کشور را نیز رعایت نموده و کمترین تأثیر نامطلوب را بر محیط زیست داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز