خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل:

مدرسه شهروند آران و بیدگل الگویی موفق در آموزش فرهنگ شهروندی است

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۴۰

مدرسه شهروند آران و بیدگل با بهره گیری از الگوهای مناسب به کانون اصلی و محوری آموزش فرهنگ شهروندی تبدیل شده است.

ایلنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: مدرسه شهروند آران و بیدگل با بهره گیری از الگوهای مناسب به کانون اصلی و محوری آموزش فرهنگ شهروندی تبدیل شده است.

«میثم نمکی «در حاشیه بازدید از مدرسه شهروند آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این مطلب افزود: امروز فعالیت‌های شهرداری‌ها برپایه اجتماع محور استوار است و از الزامات توسعه این دیدگاه، داشتن شهروندانی هوشمند، دانا و خلاق است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: آموزش الفبای زندگی برای کودکان و نوجوانان و آشنایی با مفاهیم شهر و شهروندی در محلی همچون مدرسه شهروند می‌تواند سبب ارتقاء فرهنگ عمومی باشد.

وی با اشاره به متون آموزشی برای سنین آموزش یاران این مرکز گفت: سبک زندگی، رمز موفقیت شهروندان در زندگی خصوصی و اجتماعی است و هرچه میزان سبک زندگی متناسب با آموزه‌های دینی و برخاسته از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی باشد، شهروندان ما آسوده‌تر زندگی خواهند کرد.

وی یاد آور شد: معرفی سرداران شهید و شخصیت‌های ادبی و فرهنگی و دینی شهرستان در قالب کتاب‌های آموزشی می‌تواند ضمن الگو سازی برای مخاطبین، ظرفیت بالای سرمایه انسانی این شهرستان را به نمایش بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز