خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

تصفیه خانه شیرابه تهران، الگویی برای سایر شهرهای ایران

کد خبر : ۹۹۰۲۶

رفع معضلات زیست محیطی همچون شیرابه که سلامت انسان ها را تهدید می کند باید در اولویت برنامه های کاری مسئولان باشد و تصفیه خانه شیرابه تهران می تواند الگویی برای سایر شهرهای ایران محسوب شود.

ایلنا:‌ نشست تخصصی بررسی تكنولوژیهای تصفیه شیرابه با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان داخلی و خارجی در سازمان مدیریت پسماند برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدفیاض مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در حاشیه این نشست گفت: رفع معضلات زیست محیطی همچون شیرابه که سلامت انسان ها را تهدید می کند باید در اولویت برنامه های کاری مسئولان باشد و تصفیه خانه شیرابه تهران می تواند الگویی برای سایر شهرهای ایران محسوب شود.

وی در ادامه تداوم برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های مختلف پسماند را خواستار شد و افزود: از آنجا که مسئله مدیریت پسماندها در هر شهر و هر نقطه از کشور بحثی زیست محیطی و ملی است برگزاری این جلسات موجبات تبادل اطلاعات،تجربیات و آخرین دستاوردها را فراهم می کند تا درنهایت ارتقاء وضعیت زیست محیطی ایران عزیز را شاهد باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند همچنین به ساخت و راه اندازی تصفیه خانه شیرابه مجتمع آرادکوه با همکاری دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران اشاره کرد و تصریح کرد: جامعه دانشگاهی از ظرفیت و توان علمی بالایی برخوردار است و ما وظیفه داریم شرایط را برای حضور هرچه بیشتر آنها در رفع مشکلات زیست محیطی و امور اجرایی مهیا سازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز