خبرگزاری کار ایران

دوازدهمین جشنواره تابستانی قشم آغاز شد

کد خبر : ۹۹۰۲۲

برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره، نظارت بر موسسات و زیرساخت‌های گردشگری و ارائه آموزش‌های لازم به فعالان حوزه‌های مختلف گردشگری از دوماه قبل، در جزیره قشم آغاز شده است.

ایلنا: مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: برنامه‌های اجرایی دوازدهمین جشنواره تابستانی قشم شامل انواع برنامه‌های فرهنگی، کنسرت‌ها، جشنواره‌های کوچک و بزرگ بومی ومحلی، مسابقات و نمایشگاه از اول شهریورآغاز شد.

به گزارش ایلنا، حمید امینی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره، نظارت بر موسسات و زیرساخت‌های گردشگری و ارائه آموزش‌های لازم به فعالان حوزه‌های مختلف گردشگری از دوماه قبل، در جزیره قشم آغاز شده است.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای شروع این جشنواره با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و همکاری همه بخش‌های سازمان، بخش خصوصی و نهادهای عمومی ذیربط اندیشیده شده است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری منطقه آزاد قشم از آمادگی جاذبه‌ها و تاسیسات گردشگری قشم برای پذیرش گردشگران ومهمانان جشنواره تابستانه خبر داد و گفت: در این خصوص واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاترخدمات مسافرتی وجهانگردی، موسسات گرداننده تور و مسافر، شرکت‌های حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی آماده ارائه خدمات لازم به مسافران و گردشگران و مهمانان این جشنواره هستند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه ستاد برگزاری جشنواره تابستانی قشم از ابتدای تابستان کار خود را آغاز کرده است، گفت: آنچه در برگزاری جشنواره حائز اهمیت است، توزیع درآمد‌ها و افزایش میزان بهره وری جامعه میزبان و به حداقل رساندن آسیب‌ها و زیان به طبیعت و جامعه میزبان است.

دوازدهمین جشنواره تابستانه قشم از ۳۰ مرداد تا ۲۹شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد قشم و سینما دریا شهر قشم برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز