خبرگزاری کار ایران

دیدار مادر شهید خرم جاه با فرزندش پس از 27 سال

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۷

در این دیدار و بزرگداشت كه با حضور پر شكوه اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی و كشوری در همدان برگزار شد مادر این شهید بزرگوار با حضور در گلزار شهدای همدان به انتظار خود پایان داد.

ایلنا: مادر شهید خرم‌جاه پس از 27 سال با فرزندش دیدار کرد.  در این دیدار و بزرگداشت كه با حضور پر شكوه اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی و كشوری در همدان برگزار شد مادر این شهید بزرگوار با حضور در گلزار شهدای همدان به انتظار خود پایان داد. این شهید بزرگوار پیش از این با نام شهید گمنام در گلزار شهدای همدان آرام گرفته بود که پس از پخش برنامه ماه عسل خانواده این شهید بزرگوار از استان البرزبرای دیدار با فرزند شهیدشان راهی استان همدان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سنگ قبر این شهید بزرگوار مزین به نام همیشه جاوید خود شد تا از این پس مرهمی بر دل مادر چشم انتظارش باشد.

مادر این شهید والا مقام درجمع حاضرین در این بزرگداشت گفت: هیچگاه انتظار نداشتم که فرزندم را در همدان پیدا کنم.

وی با تقدیر از حضور و مه‌مان نوازی همدانی‌ها در این آیین ادامه داد: مادر جعفر زمردیان در حق فرزندم مادری کرده است و حضور فرزندم در همدان چهار سال التیامی برای درد‌های این مادر بوده است.

مجری برنامه ماه عسل نیز با حضور در این آیین گرامیداشت در همدان گفت: جوانان این کشور با هر شکل و لباسی همواره بر شهدای خود تعصب دارند.

احسان علیخانی ادامه داد: اگر رشادت‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی نبود معلوم نیست امروز چه بر سر سرزمینمان می‌آمد و هر آرامشی که امروز وجود دارد مدیون و مرهون خون مطهر شهدا است.

وی اضافه کرد: شهید خرم جاه در وصیت نامه خود مطالبی را بیان کرده است که نمی‌توان باور کرد این حرف‌ها و وصیت‌ها از ذهن یک نوجوان نشات گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز