خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از ۲۰۲ طرح عمرانی و خدماتی در ایلام

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۸

معاون عمرانی استاندار ایلام، از بهره برداری، کلنگ زنی و افتتاح ۲۰۲ طرح عمرانی و خدماتی در بخش های مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این استان خبر داد.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار ایلام، از بهره برداری، کلنگ زنی و افتتاح ۲۰۲ طرح عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام اظهار کرد: برای بهره برداری از این تعداد طرح عمرانی و خدماتی در حدود ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی، تصریح کرد: این تعداد در بخش‌های زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، عمران شهری، خطوط انتقال و ایستگاه‌های مکانیزه پمپاژ آب کشاورزی، روستایی، تربیت بدنی، آموزش، بهداشت و درمان و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار ایلام، کلنگ زنی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان مهران را یکی مهم‌ترین طرح‌های اجرایی در این استان عنوان کرد و گفت: ایجاد منطقه اقتصادی مهران یکی از فرصت‌های بی‌بدیل حوزه اقتصادی استان به شمار رفته که همه بخش‌ها را متحول خواهد کرد.

کرمی، با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت ۸۰۰ هکتار در شهرستان مرزی مهران و همجوار با پایان مرزی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: سرعت بخشی در تقویت و گسترش مرز بین المللی مهران، چهار بانده کردن مسیر ایلام، مهران و احداث منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند استان ایلام را از بن بست خارج و به محیط بین المللی و موجب توسعه و رشد استان می‌شود.

وی، با اشاره به کلنگ زنی۱۶ طرح همزمان با گرامیداشت هفته دولت در نقاط مختلف استان، ابراز کرد: برای طرح‌های عمرانی افتتاحی در هفته دولت سال جاری ۵۰۰ میلیارد ریال و برای طرح‌های تسهیلاتی ۳۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است. معاون عمرانی استاندار ایلام، راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب شهرستان سیروان را یکی دیگر از طرح مهم هفته دولت عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح آب کشاورزی بیش از ۴ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان سیروان تامین می‌شود.

کرمی، در پایان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات و عملکرد دولت است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این تعداد طرح عمرانی و خدماتی که عمده آن‌ها جزء پروژه‌های تاثیرگذار استان هستند تحول بزرگی در منطقه روی خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز