خبرگزاری کار ایران

کلنگ ۱۳۰ طرح گازرسانی در اصفهان به زمین خورد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۲

عملیات گازرسانی به قطب‌های صنعتی داران و چادگان و دهکده دوم شهر زاینده رود در این فاصله آغاز می‌شود و گاز ۴۰ مرغداری در شهرستان گلپایگان و ۷ مرغداری در شهرستان اردستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با از کلنگ زنی ۱۳۰ طرح بزرگ گازرسانی با هزینه‌ای بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال پروژه گازرسانی به ۷۲روستا از توابع شهرستان‌های نائین، اردستان و سمیرم به بهره برداری رسیده و عملیات اجرائی ۵ روستا در شهرستان‌های فریدون‌شهر و فریدن آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعید مومنی بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۷۷روستا را موجب اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از ۱۶۰ نفر دانست و افزود: عملیات گازرسانی به قطب‌های صنعتی داران و چادگان و دهکده دوم شهرزاینده رود در این فاصله آغاز می‌شود و گاز ۴۰ مرغداری در شهرستان گلپایگان و ۷ مرغداری در شهرستان اردستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی احداث ساختمان امداد درشهرستان‌های کاشان و شهرضا را از دیگر پروژه‌های خدمت رسانی گاز استان اصفهان در هفته دولت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۹۹ درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان پیش بینی کرد: پروژه‌هایی که در این ایام عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود شامل؛ گازرسانی به ۲روستای فریدونشهر، ۳روستای فریدن، قطب‌های صنعتی داران و چادگان و نیز گازرسانی به دهکده دوم زاینده رود طی حداکثر ۱۸ماه تکمیل وبه بهره داری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز