خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 67 طرح خدماتی، زیربنایی و تولیدی بخش کشاورزی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۴

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و بهره برداری از 67 پروژه خدماتی، زیربنایی و تولیدی این سازمان در هفته دولت امسال خبر داد.

ایلنا: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، رضا عظیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران طی گفتگویی به تشریح برنامه‌ها و پروژه ‌های قابل افتتاح این سازمان در هفته دولت سال‌جاری (۹۲) پرداخت و اظهار داشت: از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در هفته دولت امسال، تعداد ۶۷ پروژه خدماتی، زیر بنایی و تولیدی بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرند که با افتتاح این طرح‌ها برای ۹۸ نفر به‌طور مستقیم ایجاد اشتغال شده و تعداد ۲۵۰۷۰ نفر خانوار روستایی در ۸۰ روستا از مزایای آن برخوردار می‌گردند و به‌میزان ۳۰۳۳ تن نیز به تولیدات این بخش در استان افزوده خواهد شد.

عظیمی تصریح نمود: این طرح‌ها در هفته دولت امسال با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین کشوری، استانی، شهرستانی، کشاورزان و بهره برداران و... در سراسر استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه از مجموع طرح‌های افتتاحی سازمان در این ایام تعداد ۴۱ پروژه خدماتی و زیر بنایی بخش کشاورزی استان بوده که با بیش از ۵۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال اعتبار در بخش آب و خاک و صنایع کشاورزی و... مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت افزود: با افتتاح طرح‌های خدماتی و زیر بنایی بخش کشاورزی استان در هفته دولت امسال تعداد ۲۵۰۷۰ خانوار روستایی در ۸۰ روستا از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

عظیمی تعداد طرح‌های افتتاحی این سازمان در بخش تولیدی را ۲۶ پروژه عنوان داشت و افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف دام و طیور و آبزیان، باغی و... با بیش از ۱۰۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرند و با افتتاح این طرح‌ها برای ۹۸ نفر ایجاد اشتغالزایی مستقیم شده و بالغ بر ۳۰۳۳ تن به میزان تولیدات این بخش افزوده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز