خبرگزاری کار ایران

تمهیدات لازم برای استقبال از سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۷۸

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، از فراهم کردن همه تمهیدات لازم برای استقبال از سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در نقاط مختلف این استان خبر داد.

ایلنا: رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، از فراهم کردن همه تمهیدات لازم برای استقبال از سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در نقاط مختلف این استان خبر داد.

قبادبیگی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر به منظور استقبال با شکوه از فصل بازگشایی مدارس و ایجاد شور نشاط در دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید در این استان تشکیل شده است.

وی، افزود: این کمیته با هدف برنامه ریزی و هماهنگی تمام فعالیت‌ها و بر اساس ایجاد فضایی مطلوب و جذاب با انجام تبلیغات اثرگذار و پوشش خبری مناسب به استقبال سال تحصیلی جدید خواهد رفت.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، تصریح کرد: این کمیته برنامه ریزی، اطلاع رسانی و تبلیغ لازم را در خصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم بازگشایی مدارس با رویکردی متفاوت از سنوات گذشته و با اجرای برنامه‌های تبلیغی و اطلاع رسانی انجام داده است.

قبادیگی، یادآور شد: مقدمات بازگشایی مدارس را براساس تقویم اجرایی و همچنین ایجاد محیطی آرام و جذاب با تبلیغات و پوشش خبری مناسب در آغاز سال تحصیلی جدید فراهم خواهد شد.

وی، گفت: اجرای پروژه مهر سبب می‌شود فضای مدارس همچون سال‌های گذشته مملو از نشاط و آرامش شده و محیطی سرشار از پویایی و شادابی در اجرای بهینه اهداف تحول بنیادین و تغییر نظام آموزشی جدید فرا روی دانش آموزان و همکاران گرامی قرار گیرد. رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، پوشش خبری مناسب با هدف آشنا کردن دانش آموزان از نحوه ثبت نام و تحولات نظام جدید، اطلاع رسانی در سطح شهر در ارتباط با تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و انجام برنامه‌های تبلغی این ایام با تلفیقی از بازگشایی مدارس و پاسداشت دوران دفاع مقدس را از برنامه‌های استقبال از سال جدید تحصیلی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز