خبرگزاری کار ایران

تاکنون 95 درصد طرح‌های مصوب بخش کشاورزی به بهره‌برداری رسیده است

کد خبر : ۹۸۹۴۸

در مجموع و در کل استان ۳۳۸۷ طرح کشاورزی با اعتبار ۹۳ میلیارد تومان به مرحله اجراء درآمده است.

ایلنا: مدیرکل جهاد کشاورزی ایلام گفت: تاکنون ۹۵ درصد طرح‌های مصوب بخش کشاورزی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا عبدالرضا بازدار در نشست کارگروه طرح توسعه بخش کشاورزی در محل استانداری ایلام اظهار داشت: این نشست چهل و چهارمین نشست طرح توسعه بخش کشاورزی و جزء معدود جلساتی که در این سطح و هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حضور همه اعضاء و همکاری فعال در راستای طرح نشان از عزم مسوولان استانی و در رأس آن استاندار ایلام در جهت شتاب بخشی به روند توسعه استان است.

مدیرکل جهاد کشاورزی ایلام ضمن بیان گزارشی از روند اجرای طرح با بیان اینکه شمارقابل توجهی از طرح توسعه کشاورزی در شهرستان‌های استان اجرا شده است خاطر نشان کرد: در مجموع و در کل استان ۳۳۸۷ طرح کشاورزی با اعتبار ۹۳ میلیارد تومان به مرحله اجراء درآمده است.

بازدار تصریح کرد: در مرحله اول این طرح ۱۵۵۴ طرح و تسهیلات پرداختی را به متقاضیان داشته‌ایم که در این راستا برای ۵۸۰۰ نفر بصورت مستقیم وغیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح توسعه بخض کشاورزی تحول عظیمی را به وجود آورد و بهترین اقدام دولت در بخش تولید و اشتغال به خصوص در استان ایلام بود.

مدیرکل جهاد کشاورزی ایلام عدم انحراف در مسیر اجرای طرح توسعه کشاورزی را مهم توصیف و افزود: در این زمینه با همکاری تمامی اعضاء و سایر دستگاه‌های مرتبط اجازه انحراف از اجرای طرح میسر نشد.

گفتنی است در این نشست استاندار ایلام، معاون برنامه ریزی استاندار، فرمانده سپاه استان ایلام وتنی چند از مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز