خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

ستاد بازسازی عتبات عالیات بسیار موفق عمل کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۲۹

ستاد بازسازی عتبات عالیات در یک مسابقه معنوی از مسئولین سبقت گرفته و با جذب مشارکت‌های مردمی و ارداتی که مردم شریف میهن اسلامی به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام دارند بسیار موفق عمل کرده است.

ایلنا: مهندس باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از بازدید از کارگاه ساخت صندوقهای مضاجع شریف امامین جوادین در خراسان رضوی اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در یک مسابقه معنوی از مسئولین سبقت گرفته و با جذب مشارکت‌های مردمی و ارداتی که مردم شریف میهن اسلامی به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام دارند بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ارتباط خوب و دیرینه خود با مهندس حسن پلارک عنوان نمود: بنده از طرف خودم و همکارانم در مجلس شورای اسلامی از ایشان و همه همکارانشان به ویژه ستاد بازسازی تقدیر می‌کنم.

باهنر اعلام داشت: ان شاء الله ما هر قدر توان داشته باشیم در خدمت به خادمین اعتاب مقدسه در ستاد بازسازی عتبات دریغ نخواهیم کرد.

پیش از سخنان مهندس باهنر، دهنوی رئیس ستاد بازسازی عتبات استان خراسان رضوی، از فعالیتهای ستاد در عتبات و همچنین در مورد پیشرفت ساخت صندوق‌های خاتم مضاجع شریف امامین جوادین، زمان و نحوه انتقال آن به کاظمین گزارش مبسوطی ارائه کرد.

خاطر نشان می‌شود در این بازدید که از کارگاه ساخت صندوقچه‌های مذکور در امام‌زاده سید محمد انجام پذیرفت؛ برزویی شهردار منطقه ثامن، مهندس باهنر را همراهی می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز