خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

412 طرح در هفته دولت در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۳

استاندار كرمانشاه از افتتاح 412 طرح با اعتبار 702 میلیارد و 313 میلیون ریال در هفته دولت امسال در استان خبر داد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران برنامه‌های هفته دولت در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد در این نشست گفت: این طرح‌ها در زمینه صنعتی، کشاورزی، عمرانی، آموزشی، دامپروری و ورزشی می‌باشند که در هفته دولت امسال به افتتاح خواهند رسید.

وی اظهار داشت: قطعاً پروژه‌های افتتاحی شکوفایی و توسعه بیش از پیش استان را محقق خواهند ساخت و زمینه‌های ارائه خدمات بیشتری به مردم فراهم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: مهم‌ترین این طرح‌ها افتتاح گردنه پاتاق، طرح‌های صنعتی و کشاورزی و آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی به روستا‌هاست.

وی بیان داشت: استان کرمانشاه ظرفیت وبسترهای مناسبی برای توسعه دارد که ‌‌نهایت تلاش خود را برای به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها بکار گرفته‌ایم و از مدیران و مسولین خواسته‌ایم که در این راستا حرکت کنند.

استاندارکرمانشاه خاطرنشان ساخت: طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیم و بسیار درخشانی نصیب کشور شده که به هیچ عنوان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی افزود: همواره باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم که شکوه، سربلندی و اقتدار و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم این طرح‌ها که در دولت تدبیر و امید افتتاح می‌شوند منشاء خیر و برکت برای استان باشد و روند توسعه استان بیش از پیش سرعت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز