خبرگزاری کار ایران

نویسنده و کارگردان انیمیشن در زنجان خبرداد:

تولید انیمیشن «یازده» با حمایت حوزه هنری زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۶۵

نویسنده و کارگردان انیمیشن "یازده "با اشاره به تولیدات و فعالیت‌های مطلوب حوزه هنری استان زنجان گفت: انیمیشن "یازده" با حمایت حوزه هنری استان زنجان تولید شده است.

ایلنا: نویسنده و کارگردان انیمیشن «یازده» در زنجان گفت: این انیمیشن دست‌های پشت پرده تولید بازی‌های مختلف رایانه‌ای توسط غربیان و رابطه آن‌ها با جنگ‌های مختلفی که امروز در سراسر جهان در حال وقوع است را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا سلطانی، نویسنده و کارگردان انیمیشن «یازده» گفت: این انیمیشن با موضوع بیداری اسلامی و با همکاری ۳ انیماتور با حمایت حوزه هنری استان زنجان تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان این انیمیشن ۱۰۰ ثانیه است، اظهار داشت: ۶ ماه برای تولید این فیلم زمان صرف شده است.

این هنرمند زنجانی با اشاره به اهداف تولید این انیمیشن، افزود: این فیلم با هدف نشان دادن اینکه کشورهای مسلمانی مثل ایران همیشه بیدار و علیرغم تصور استکبار، همواره خواهان صلح و دوستی هستند، تولید شده است.

وی به موضوع انیمیشن «یازده» اشاره کرد و بیان داشت: در این انیمیشن از بازی رایانه‌ای «پرندگان خشمگین» و همچنین حادثه ۱۱ سپتامبر استفاده شده است.

سلطانی ادامه داد: این انیمیشن دست‌های پشت پرده تولید بازی‌های مختلف رایانه‌ای توسط غربیان و رابطه آن‌ها با جنگ‌های مختلفی که امروز در سراسر جهان در حال وقوع است را نشان می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت حوزه هنری استان زنجان در تولید انیمیشن «یازده» اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از اقدامات بسیار خوب حوزه هنری حمایت ویژه از آثار هنر با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی است.

این کارگردان جوان در پایان ضمن قدردانی از مسئولان حوزه هنری استان زنجان به خاطر حمایت از تولید این فیلم، خاطر نشان کرد: امیدوارم حمایت حوزه هنری از تولید و ساخت آثار هنری فاخر و قوی همیشه ادامه داشته باشد.

یادآور می‌شود علیرضا سلطانی، کار‌شناس فیلمسازی و تا کنون ساخت ۵ فیلم کوتاه و داستانی در کارنامه هنری وی ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز