خبرگزاری کار ایران

جشنواره کارتون رکورد زد

کد خبر : ۹۸۸۴۲

آیین اختتام این جشنواره، ساعت ۱۶ روز ۲۴ شهریور ماه در محل خانه هنر تبریز برگزار می‌شود. آثار ارائه شده به جشنواره، از طریق وب سایت http: //www. cwn-news. com/ قابل مشاهده است.

ایلنا: با ارائه اثر از سوی بیش از یک هزار و ۳۲۵ نفر شرکت کننده در چهارمین جشنواره کارتون شهر و شهروند، رکورد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در بین جشنواره‌های تجسمی کشور جابجا شد.
به گزارش ایلنا، به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز این جشنواره که چهارمین دوره برگزاری خود را تجربه می‌کند در سال‌جاری بعد از انتشار فراخوان خود شاهد دریافت بیش از ۸۰۰ اثر از سوی شرکت کنندگان داخلی بوده است.
این رقم برای یک جشنواره تجسمی و موضوعی که در تجربه چهارم خود، به موضوع پسماندهای شهری می‌پردازد رقمی در خور اعتناست که نشان از اعتبار و اقبال این جشنواره بین هنرمندان تجسمی کشور دارد.
آیین اختتام جشنواره، ساعت ۱۶ روز ۲۴ شهریور ماه در محل خانه هنر تبریز برگزار خواهد شد.
آثار ارائه شده به جشنواره، از طریق وب سایت http: //www. cwn-news. com/ قابل مشاهده است.
جشنواره کارتون شهر و شهروندی، در طول چهار دوره برگزاری خود موفق به کسب دو مرتبه نشان پنج ستاره فکو شده است. فکو حرفه‌ای‌ترین تشکیلات کارتون در جهان است که ضمن ایجاد ارتبط بین کارتونیست‌ها، سطح برگزاری جشنواره‌های کارتون در دنیا را رصد کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد.
داوری عادلانه، پرداخت جوایز، برگزاری مراسم اختتامیه، برگزاری به هنگام جشنواره براساس تقویم زمانی، انتشار کتاب منتخب آثار، اعطای گواهی شرکت و کتاب اثر به عموم شرکت کنندگان، ارسال اصل اثر، نمایش آثار ارسالی از جمله معیارهای فکو برای اعطای این نشان است که تاکنون به جشنواره کارتون شهر و شهروندی تبریز و جشنواره کارتون صربستان اعطا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز