خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان-آنکارا؛

نفرزاده: مقابل آرژانتین باید برد استونی را فراموش کرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۵

ما توانستیم این مسابقات را با برد شروع کنیم اما به شاگردانم تذکر دادم که باید این نتیجه فراموش کنند و روی حضوری موفق مقابل آرژانتین تمرکز کنند.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان ساعت 17:00 به وقت محلی دومین بازی خود را در مصاف با تیم ملی آرژانتین برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان اظهار داشت: با توجه به آنکه آرژانتین طبق برنامه با قرعه استراحت رو به رو بود به خوبی توانست بازی تیم ما را در مقابل استونی آنالیز کند این مساله یکی از پوئن های آنها محسوب می‌شود.

فرهاد نفرزاده افزود: آرژانتین در رده‌های سنی پایه همیشه بین قدرت‌های خوب و مطرح قرار دارد و می‌توان گفت تیم ملی جوانان این کشور از نظر سطح فنی با تیم بزرگسالانش قابل مقایسه است و چیزی کم ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان حا حاضر تیم جوانان آرژانتین بلافاصله پس از پایان رقابت‌های جهانی به عضویت تیم ملی بزرگسالان این کشور در خواهند آمد این امر حاکی از قدرت آنهاست. ما در بازی فردا برای رسیدن به برد کار بسیار سختی را پیش رو داریم.

نفرزاده یادآور شد: 8 نفر از بازیکنان ترکیب کنونی تیم ملی جوانان آرژانتین در 2 سال گذشته به عنوان اعضای تیم ملی نوجوانان این کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان این رده سنی حضور داشتند و توانستند جایگاه پنجمی را به خود اختصاص دهند. آنها به طور قطع در این پیکارها قدرتمند تر و با تجربه تر ظاهر خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: خوشبختانه ما توانستیم این مسابقات را با برد شروع کنیم اما به شاگردانم تذکر دادم که باید این نتیجه فراموش کنند و روی حضوری موفق مقابل آرژانتین تمرکز کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز