خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۰ خبر داد؛

اجرای مراحل پایانی تملک املاک واقع در طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره)

کد خبر : ۹۸۷۶۳

قطعه از املاک باقی مانده در تقاطع خیابان رودکی و خیابان امام خمینی (ره) مشتمل بر حدود 30 معارض است که بحث آزادسازی آن ها از طریق توافق، مشارکت و یا اعمال ضوابط قانونی در حال پیگیری است.

ایلنا: شهردار منطقه 10 از اجرای مراحل پایانی و تملک بیش از 98 درصد از املاک واقع در تعریض خیابان امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با بیان این که به زودی معارضین باقیمانده در طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) نیز تملک می شود گفت: طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) به عنوان یکی از 12 پروژه اولویت دار شهر تهران مورد توجه مسئولین و شهروندان قرار گرفته و با توجه به نقش اساسی آن در رفع مشکلات ترافیکی این پروژه با همت مدیریت شهری برای خدمت شایسته به مردم با سرعت قابل توجهی در حال اجراست و امیدواریم دست آورد این تلاش رضایت شهروندان باشد.

وی افزود: علیرغم وجود مشکلات فراوان با عنایات الهی، مشارکت شهروندان و همت و تلاش شبانه روزی دست اندرکاران بیش از 98 درصد از املاک معارض رفع  شده و مابقی نیز باید با جلب مشارکت مالکان و اعمال مقررات و ضوابط قانونی به زودی رفع شود.

وی با بیان این که 80 درصد از طول مسیر که به متراژ 1280 متر در طرفین است  آزاد سازی شده یاداور شد: 5 قطعه از املاک باقی مانده در تقاطع خیابان رودکی و خیابان امام خمینی (ره) مشتمل بر حدود 30 معارض است که بحث آزادسازی آن ها از طریق توافق، مشارکت و یا اعمال ضوابط قانونی در حال پیگیری است.

به گفته شهردار منطقه با توجه به اعتبار اختصاص یافته و پس از رفع کامل املاک معارض به زودی عملیات عمرانی پروژه نیز به اتمام می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز