خبرگزاری کار ایران

زالی پس از دریافت حکم ریاست بر سازمان نظام پزشکی تاکید کرد؛

برای ترویج اخلاق پزشکی تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۸

ایجاد فضای امیدآفرین و تمشیت امور براساس سیاق مدبرانه دو خصلت ارزنده تابلوی اجرایی رئیس جمهور است/ جامعه پزشکی تلاش خواهد کرد تا اخلاق پزشکی ترویج یافته و همانطور که در دوره‌های گذشته اثبات کرده در حوزه کاری خود پیشتاز خواهد بود.

ایلنا: رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: در این دوره از نظام پزشکی افق‌های روشن‌تری را برای مردم خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ "علیرضا زالی" در مراسم روز پزشک که در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: بهره‌گیری از توانمندی همه ارکان حاکمیتی به ویژه مجمع تشخیص مصلحت نظام باید سرلوحه کاری قرار گیرد.

وی با اشاره به سعی بی بدیل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تصویب قانون مترقی سازمان نظام پزشکی در سال 83 تصریح کرد: اهتمام همیشگی و مستمر ایشان در تدوین سند جامع سلامت و تصویب سیاست‌های کلان سلامت در مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان اسناد بالادستی بیانگر توجه ویژه او به سازمان نظام پزشکی است.

زالی درادامه ضمن تقدیر از رئیس جمهور به دو خصلت ارزنده تابلوی اجرایی ایشان اشاره کرد و افزود: این خصلت ها؛ ایجاد فضای امید آفرین و تمشیت امور بر اساس سیاق مدبرانه است.

رئیس سازمان نظام پزشکی با ابراز خرسندی از شروع به کار دور جدید سازمان نظام پزشکی با سکانداری دکتر هاشمی در وزارت بهداشت افزود: ایشان به مسائل نظام سلامتی کشور اشراف دارد و امیدواریم تعامل سازنده و تفاهم در این دوره بین سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت در حل چالش‌های سلامت ایجاد شود.

زالی با تاکید بر اینکه منتخبان سازمان نظام پزشکی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اصلاحات ساختاری و بنیادی نظام سلامت در کنار وزارت بهداشت است، افزود: منتخبان سازمان نظام پزشکی با تعامل سازنده با نهادهای حاکمیتی جایگاه  گران سنگ جامعه پزشکی را اعتلا خواهند داد تا بتوانند راهبردهای نوینی در حوزه سلامت ارائه کنند.

وی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از توانمندی همه ارکان حاکمیتی به ویژه مجمع تشخیص مصلحت نظام باید سرلوحه کاری قرار گیرد افزود: جامعه پزشکی تلاش خواهد کرد تا اخلاق پزشکی ترویج یافته و همانطور که در دوره‌های گذشته اثبات کرده در حوزه کاری خود پیشتاز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم بزرگداشت روز پزشک که با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد، حکم ریاست کل سازمان نظام پزشکی کشور تنفیذ و به علیرضا زالی ابلاغ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز