خبرگزاری کار ایران

هیچ مشکلی با ویسی ندارم؛

بختیاری‌زاده: فولاد را در دربی می‌بریم/روی حرف مربی حرف نمی‌زنم

کد خبر : ۹۸۵۹۶

من سال‌ها فوتبال بازی کرده ام و همه خصوصیات اخلاقی من را می‌دانند. هیچ وقت روی حرف مربی‌ام حرفی نزده‌ام و اگر هم مشکلی باشد، خیلی راحت و دوستانه با حرف زدن آن را حل می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان گفت: در 2 بازی قبلی بد نتیجه گرفتیم و هم قسم شده‌ایم تا فولاد را در دربی اهواز ببریم.

سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه در 2 بازی قبلی بد نتیجه گرفتیم و در صحبتی که با بچه‌های تیم داشتیم، هم قسم شدیم هر طوری شده فولاد را در دربی اهواز ببریم. فولاد در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به ما دارد اما این بازی در دربی است و حساسیت روی کار بازیکنان تاثیر می‌گذارد و هر تیمی که با هوش‌تر، با روحیه‌تر و با تجربه‌تر باشد، برنده خواهد شد.

وی در مورد فولاد گفت: فولاد تیم بسیار خوب و منسجمی است و سال‌ها در لیگ برتر حضور دارد. آنها پارسال خیلی خوب نتیجه گرفتند و امسال هم فصل را بسیار خوب شروع کرده‌اند اما در این بازی محکوم به برد هستیم چون باید باخت‌های هفته‌های قبل را جبران کنیم. فولاد هم محکوم به برد است چون می‌خواهد روند خوبش را ادامه بدهد. برای برد به میدان می‌رویم و انشاءالله می‌بریم.

وی در مورد حساسیت دربی اهواز گفت: به هر حال می‌شود گفت این دربی کوچک‌تر از دربی تهران است، اما حساسیت‌های خودش را دارد. بازیکنان 2 تیم بازی‌های بزرگتری را تجربه کرده‌اند و ملی‌پوش بوده و هستند اما فکر می‌کنم بازی زیبایی نخواهد شد. به هر حال حساسیت این بازی بالا است و بازیکنان از نظر روحی باید آماده یک دیدار درگیرانه باشند. به نظر من در نیمه اول بازی جالب نخواهد بود و هر اتفاقی باشد، در نیمه دوم خواهد افتاد.

بختیاری زاده در پایان و در مورد شایعه درگیری اش با عبدالله و سپس گفت: به هیچ‌وجه چنین چیزی صحت ندارد و هیچ مشکلی نداریم. تعجب می‌کنم این مسائل چطور مطرح می‌شود. من سال‌ها فوتبال بازی کرده ام و همه خصوصیات اخلاقی من را می‌دانند. هیچ وقت روی حرف مربی‌ام حرفی نزده‌ام و اگر هم مشکلی باشد، خیلی راحت و دوستانه با حرف زدن آن را حل می‌کنم اما هیچ مشکلی بین من و ویسی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز