خبرگزاری کار ایران

باید با فوتسال سطح اول دنیا مقایسه شویم؛

صانعی: هر مربی دوست دارد در فوتسال ایران کار کند

کد خبر : ۹۸۵۹۳

به نظرم مشکل این است که هر 2 ماه به 2 ماه قراردادش تمدید می‌شود و اگر قراردادش یک‌ساله باشد، شرایط فرق می‌کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاید کاندلاس پول بیشتری می‌خواهد که می‌خواهد برود.

علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نمی‌دانم چرا کاندلاس حرف از کار کردن در خیریه را برای کشور ما پیش کشیده است. شاید پول بیشتری می‌خواهد که می‌خواهد برود و شاید منظورش این بوده که قراردادش را خیلی کم کرده‌اند. به نظرم مشکل این است که هر 2 ماه به 2 ماه قراردادش تمدید می‌شود و اگر قراردادش یک‌ساله باشد، شرایط فرق می‌کند. اگر قرارداد مربی سالانه باشد، این مشکلات پیش نمی‌آید.

وی در مورد ادعای کاندلاس مبنی برداشتن پیشنهاد از کشورهای عربی گفت: فوتسال ایران قابل مقایسه با کشورهای عربی نیست و ما سرتر از فوتسال آسیا هستیم و هر مربی دوست دارد در فوتسال ایران کار کند. به هر حال استعدادی که در ایران وجود دارد، در هیچ کدام از کشورهای آسیایی نیست.

صانعی در پایان گفت: نمی‌دانم کاندلاس با تیم ملی ایران در جام جهانی موفق می‌شود یا نه. باید صبر کنیم و ببینیم در جام‌جهانی چه نتایجی می‌گیریم. تا جام جهانی خیلی اتفاقات می‌افتد و تمام شرایط عوض می‌شود و اگر می‌خواهیم عیار تیم ملی ایران مشخص شود، باید ببینیم مقابل روسیه، برزیل، ایتالیا و اسپانیا که 4 تیم اول دنیا هستند چه نتایجی می‌گیرد و چه عملکردی دارد. در آسیا قهرمان شده‌ایم اما باید ببینیم مقابل تیم‌های اول تا چهارم دنیا چه می‌کنیم. سطح فوتسال ما بالاتر از آسیا است و باید خودمان را با سطح اول دنیا مقایسه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز