خبرگزاری کار ایران

3 کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سنقر اصلاح شد

کد خبر : ۹۵۴۵۹

3 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سنقر اصلاح و بازسازی شد.

ایلنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنقر گفت: در چند سال اخیر رویکرد شرکت آب و فاضلاب توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در تمام شهرهای استان از جمله شهر سنقر بوده و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این امور، توسعه و مدرن کردن شبکه جمع آوری فاضلاب محله «پیرسوند» بود، که با تلاش مجدانه پرسنل این امور این امر مهم محقق شد. بزرگ بودن این پروژه وقتی بیشتر ملموس می‌شود که بدانیم کار حفاری و لوله گذاری در این محله با توجه به بافت فرسوده و کوچه‌های و معابر باریک بسیار مشکل و زمان‌بر بود، که به حوه قوه الهی و تلاش همکاران این پروژه تقریبا در زمان پیش بینی شده به بهره برداری رسید و با اجرایی این پروژه محله پیرسوند شهر سنقر به‌طور کامل صاحب شبکه مدرن فاضلاب شد و نزدیک به ۱۰۰۰ خانوار از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنقر، سید اصغر صفوی با بیان اینکه عملیات اجرای این پروژه از سال گذشته و همزمان با دهه فجر آغاز شده بود، افزود: برای انتقال فاضلاب این محله به سمت تصفیه خانه فاضلاب سه کیلومتر حفاری و لوله گذاری صورت گرفت و در این مسیر سه کیلومتری ۱۰۰۰ فقره انشعاب فاضلاب اصلاح و استانداردسازی شد.

وی مهم‌ترین هدف از احداث شبکه فاضلاب را حفظ بهداشت عمومی، جلوگیری از آلودگی آب‌های سطحی، آب زیر زمینی، جلوگیری از آلودگی خاک، استفاده از پساب خروجی تصفیه خانه به عنوان یک منبع آبی ارزشمند برای استفاده در بخش کشاورزی و فضای سبز دانست.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنقر با بیان اینکه جنس لوله گذاری شبکه جمع آوری پلی اتیلن است، تصریح کرد: هزینه در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

صفوی در پایان اظهار داشت: با بهره برداری و اتصال شبکه جمع آوری فاضلاب، خواسته دیرینه مردم شهر که برخورداری از شبکه فاضلاب بوده است برآورد شد و مردم این منطقه از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز