خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در ساختمان معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری انجام شد

تودیع بقایی و معارفه نهاوندیان به عنوان سرپرست نهاد ریاست جمهوری

کد خبر : ۹۴۶۳۴

مراسم تودیع حمید بقایی و معارفه محمد نهاوندیان عصر دوشنبه با حضور اعضاء دفتر رییس‌جمهور و مدیران بخش های مختلف نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

مراسم تودیع حمید بقایی و معارفه محمد نهاوندیان عصر دوشنبه با حضور اعضاء دفتر رییس‌جمهور و مدیران بخش های مختلف نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهور، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در این مراسم تقارن آغاز کار دولت یازدهم و ایام ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و با اشاره به اینکه باید در تمام امور یاد و نام خدا سرلوحه کارها و اقدامات باشد، تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که فضای جامعه و خدمتگزاران مردم فضای معنوی همراه با روحیه اخلاص و فداکاری باشد.

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه دوران تغییر و تحولات در مسندهای اجرایی در حقیقت، فرصت جدیدی برای تجدید عهد با خدا و انجام کار خالصانه برای خداست، اظهار داشت: نباید به واسطه انجام یک تغییر و تحول، حتی یک روز سستی در انجام وظایف و رسیدگی به کار مردم صورت پذیرد و از سویی دیگر باید توجه داشت که در این دوران هیچ کاری با دستپاچگی و عجله انجام نشود.

نهاوندیان با بیان اینکه در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بر خلاف میل دشمنان که می‌خواستند جابه‌جایی مسئولیت در کشور با اقتدار ملی، آرامش و طمأنینه همراه نباشد، اما اصل تداوم نظام در این جریان به تثبیت رسید، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران که ملت در راه ایستادگی بر آن خون‌های بسیاری را تقدیم کرده، هر چه مسئولیت بالاتر باشد، ظرافت و حساسیت کار بیشتر خواهد بود.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه شأن، جایگاه و اثرگذاری کارکنان ریاست جمهوری بسیار بالا و رفیع بوده و هر چه نقطه اثر فعالیت‌های انسان رفیع باشد، زوایای خطا نیز با ضریبی بالا رخ می‌دهد،‌ اظهار داشت: حسایت فعالیت در نهاد ریاست جمهوری و توجه به شرایط موجود می‌طلبد تا از این مجموعه پیامی از آرامش و تداوم در خدمت به فضای اجتماعی و اقتصاد کشور منتقل شود.

رییس دفتر رییس‌جمهور با تأکید بر اینکه بنای کار دولت و گفتمان اصلی دکتر روحانی اعتدال است، خاطر نشان کرد: مشی اعتدالی در زندگی فردی و اجتماعی بازخوردی مناسب خواهد داشت و این به معنای استفاده از تمامی نخبگان و داده‌های علمی و پرهیز از انجام کارها و اتخاذ تصمیمات در شرایط عجولانه و با شتاب‌زدگی است.

نهاوندیان با بیان اینکه هدف و مقصد انجام همه فعالیت‌ها باید دستیابی به رشد و تعالی باشد، اظهار داشت: باید رفتار و اقدامات مجموعه کارکنان ریاست جمهوری و سازمان‌های تابعه این نگاه و تفکر را در کشور منعکس کند که از مهمترین لوازم آن رعایت انضباط است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری قدرشناسی از تلاش‌های گذشتگان را سنت بسیار خوبی توصیف کرد و افزود: باید نسبت به اقدامات خوبی که در گذشته صورت گرفته، قدرشناس بود و در عین حال با نگاهی منتقدانه در جهت رفع کاستی‌ها و کمبودها گام برداشت.

وی با تقدیر از تلاش‌های مهندس بقایی در سمت معاونت اجرایی رییس‌جمهور و اقداماتی که در اصلاح ساختار مجموعه نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته است، اظهار داشت: تغییر و تحول در مسئولیت‌ها نباید اثری در نحوه اجرای وظایف داشته باشد.

رییس دفتر رییس‌جمهور با تأکید بر رعایت کامل انضباط و دقت در انجام وظایف محوله، گفت: مطمئناً تغییر و تحولاتی که در آینده در مجموعه نهاد ریاست جمهوری انجام خواهد شد، بر اساس معیارهای کارآمدی افراد خواهد بود.

در این جلسه همچنین آقای بقایی سرپرست سابق نهاد ریاست جمهوری گزارشی از عملکرد معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری در دوران مسئولیت خود در دولت دهم ارائه و برای دکتر نهاوندیان و سایر مسئولین دولت یازدهم آرزوی موفقیت در انجام خدمت‌رسانی به مردم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز