خبرگزاری کار ایران

نسل دفاع مقدس، الگوئی مناسب جهت رشد و توسعه کشور است

کد خبر : ۹۴۶۲۴

جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس، با همراهی و همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط، توان، انگیزه، ایمان، ایثار، دانش و دستاوردهای ویژه و ارزشمند این نسل از تاریخ انقلاب را برای نسل های بعدی به نمایش خواهد گذشت.

ایلنا: دبیر جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس کشور با بیان اینکه نسل دفاع مقدس، الگوئی مناسب جهت رشد و توسعه کشور است، گفت: جامعه و در نهایت ملتی در آینده موفق و سربلند خواهد بود که بتواند در تاریخ خود الگویی مناسب جهت رشد و توسعه خود یافته و آنرا سرمشق آیندگان خود قرار دهد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا انبیائی افزود: نسل مؤثر و کارآمد دفاع مقدس، ثروتی ارزشمند و موجود است که باید از طریق به نمایش درآوردن دستاوردهای این نسل منحصر به فرد به نسل های بعدی، موجب انتقال مفاهیم ارزشمند حرکت جهادی برای ساخت، آبادی و آبادانی ایران عزیز اسلامی، شد.

وی به برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس کشور اشاره کرد و گفت: در جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس تلاش خواهد شد تا با گستردن فضای تبادل اندیشه بین نسل دفاع مقدس و نسل امروز فرزندان ایران اسلامی، زمینه ارتباط موثر و انتقال بیش از پیش معارف، ارزش ها و مفاهیم دفاع مقدس را، از نسل سرخ جامگان دفاع مقدس به آیندگان این سرزمین فراهم آورده و با گرامیداشت یاد و خاطره روزهای رشادت و ایثار؛ روحیه صلابت و شهادت را در کالبد روزمره گی های نسل امروز بدمد.

محمدرضا انبیائی با بیان اینکه این جشنواره و نمایشگاه در پی آن است که به نسل امروز جامعه، قدرت و صلابت مورد نیاز برای رشد و پیشرفت با کمترین امکانات را، ارائه دهد؛ افزود: چه بسیارند دلاور مردان و زنانی از نسل دفاع مقدس که با رشادت و ایثار و با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ به انقلاب عزیز اسلامی، موجب رشد و تعالی این سرزمین شده و دست از تلاش در آبادی و آبادانی کشور برنداشته اند.

وی تاکید کرد: جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس، با همراهی و همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط، توان، انگیزه، ایمان، ایثار، دانش و دستاوردهای ویژه و ارزشمند این نسل از تاریخ انقلاب را برای نسل های بعدی به نمایش خواهد گذشت.

دبیر جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس کشور اضافه کرد: در این رویداد فرهنگی و اجتماعی؛ دستاوردهای کم نظیر نسل دفاع مقدس در رشد و تعالی میهن اسلامی، به نمایش درخواهد آمد تا تجربه ای محسوس و روشن از توان، ایمان و اعتقاد راسخ برای رشد در شرایط مختلف باشد.

جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس کشور با عنوان «جشنواره مردمان سرزمین لاله های سرخ » با مشارکت و حضور ده ها سازمان، نهاد و مرکز نظامی، فرهنگی، علمی و اجتماعی سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد.

در حاشیه این جشنواره و نمایشگاه؛ سرداران دوران دفاع مقدس، فرماندهان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ضمن بیان خاطرات دفاع جانانه از مرز و بوم کشور، چگونگی طراحی و انجام عملیات ها مختلف را تشریح و در غرف های نمایشگاهی به سولات مخاطبات پاسخ خواهند داد.

پخش مستند های جدید از مناطق عملیاتی، ارائه وصیتنامه سرداران شهید با دسخط آن شهداء، قرائت شعر، برگزاری نمایش با موضوعات دفاع و شهادت، پخش فیلم و برپایی مراسم سخنرانی، خاطره گویی از دیگر بخش های جانبی نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس است.
جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس با شعار« ایمان دیروز، باور امروز، امید فردا » با حضور مقامات مختلف کشوری و لشگری، سرداران دوران دفاع مقدس، آزادگان سرفراز و جانبازان و ایثارگران؛ دوم تا پنجم مهرماه، در تهران برگزار خواهد شد.

اطلاعات جامع تر این نمایشگاه و جشنواره در سایتWWW.NASLEDEFA.IR قرار دارد و شماره تلفن های 86014259 – 86014273 نیز آماده پاسخگویی به مخاطبان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز