خبرگزاری کار ایران

مجتبی بیگدلی در نشست صمیمی کارآفرینان:

درصدد گسترش هتل سازی و حسینیه سازی در قم هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۰۵

شورای شهر باید مشوق هایی از جمله صدور پروانه رایگان و حذف مالیات های اضافه برای انبوه سازان را در دستور کار قرار دهد/ باید پاشنه کشور از کارمند سالاری به کارآفرین سالاری بچرخد.

ایلنا: رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان، گفت: دغدغه امروز انبوه سازان مسکن و ساختمان برای شهر قم این است که نهضت هتل سازی و حسینیه سازی در این شهر مقدس گسترش یابد تا هم از لحاظ رفاهی و گردشگری و هم از لحاظ فرهنگی شاهد اعتلای شهر مقدس قم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی بیگدلی رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان شب گذشته یکشنبه 13 مردادماه در مراسم افطاری که تحت عنوان ضیافت صمیمی کارآفرینان و انبوه سازان در هتل پارسیا قم برگزار شد، اظهار داشت: ایستادن در صف اول کارآفرینی برای اعتلای ایران اسلامی، دغدغه انبوه سازان مسکن و ساختمان در کشور است.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان، گفت: انبوه سازان با شعار کارآفرینی می‌گویند که نگذارید سرمایه مردم و بیت المال خدشه دار شود.

وی با اشاره به توسعه بحث مسکن مهر در کشور، گفت: در دولت اول احمدی‌نژاد تنها ۱۰ هزار واحد مسکن مهر ساخته شد، اما در دولت دوم و با نگاه مثبت آقای نیکزاد به کارآفرینان و انبوه سازان و واگذاری کار به کاردانان بخش خصوصی، حدود ۶ میلیون واحد مسکن مهر در کشور ساخته شد.

بیگدلی گفت: هر مقدار واحد مسکونی که در کشور ساخته شود، به‌‌ همان تعداد وسایل مورد نیاز یک زندگی از جمله تلویزیون، یخچال و... مورد استفاده قرار می‌گیرد و این به رونق اقتصادی و اشتغال کشور کمک می‌کند.

دبیر کل جامعه اسلامی کارآفرینان گفت: دغدغه امروز انبوه سازان مسکن و ساختمان برای شهر قم این است که نهضت هتل سازی و حسینیه سازی در این شهر مقدس گسترش یابد تا هم از لحاظ رفاهی و گردشگری و هم از لحاظ فرهنگی شاهد اعتلای شهر مقدس قم باشیم.

وی گفت: البته در این راه شورای شهر باید مشوق‌هایی از جمله صدور پروانه رایگان و حذف مالیات‌های اضافه را در دستور کار قرار دهد تا این کار با سرعت به پیش رود.

بیگدلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون جمعیت قم ۴۰ برابر شده اما وسعت قم تنها ۵ برابر گسترش یافته است، گفت: باید بلند مرتبه سازی را در قم گسترش دهیم چرا که اگر شهری فقط به صورت افقی گسترش پیدا کند خوب نیست.

این فعال بخش خصوصی با اشاره به روی کارآمدن دولت دکتر روحانی گفت: باید پاشنه کشور از کارمند سالاری به کارآفرین سالاری بچرخد چرا که در آموزه‌های اسلامی هم می‌بینیم که پیامبر اسلام (ص) دست کارآفرین را می‌بوسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز