خبرگزاری کار ایران

نیم تن مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۹

یگانهای عملیاتی در مرکز مبارزه با مواد مخدر و شهرستانهای تابعه درتیر ماه سال جاری یک هزار و ۷۱۸مرحله عملیات پاکسازی و دستگیری داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۱۳%) افزایش داشته است.

ایلنا: با دستگیری ۲ هزار و ۴۱۸ قاچاقچی در چهارماهه اول سال جاری در استان آذربایجان شرقی بیش از نیم تن مواد مخدر به دست آمد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان آذربایجان شرقی گفت: در این مدت مجموعا ۵۴۲ کیلو و ۵۷۷ گرم از انواع مواد مخدر توسط پلیسهای مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است که شامل هروئین و کریستال و کراک، شیشه، تریاک، حشیش و سوخته تریاک بوده است.
حمید علی باغبان گفت: مجموع کشفیات تیر ماه در مقایسه با مدت مشابه درسال قبل (۷%) افزایش را نشان می‌دهد.
وی افزود: در این مدت جمعاً دو هزار و ۴۱۸ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و در قالب دو هزار و ۶۸ فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۷%) افزایش نشان می‌دهد.
باغبان تصریح کرد: یگانهای عملیاتی در مرکز مبارزه با مواد مخدر و شهرستانهای تابعه درتیر ماه سال جاری یک هزار و ۷۱۸مرحله عملیات پاکسازی و دستگیری داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۱۳%) افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز