خبرگزاری کار ایران

فرماندار بستان آباد:

طرح‌های بسیج سازندگی شور و نشاط لازم را در میان بسیجیان ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۲

جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت شهرستان بستان آباد برگزار شد.

ایلنا: فرماندار بستان آباد گفت: طرح‌های بسیج سازندگی شور و نشاط لازم را در میان بسیجیان ایجاد کرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا الیاس گل محمدزاده که در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت شهرستان بستان آباد سخن می‌گفت از اردوهای بسیج سازندگی به عنوان اردوگاههای آموزشی و فرهنگی یاد کرد و گفت: اردوهای هجرت باعث رونق گرفتن فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم شده است.
وی خاطرنشان کرد: اردوهای هجرت علاوه بر اینکه اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان را پرکرده است، فرصتی برای تجربه اندوزی جوانان کشور و مدیران آینده نظام است.
فرماندار بستان آباد تصریح کرد: اردوهای بسیج سازندگی یک اردوگاه آموزشی و فرهنگی بوده و خوشبختانه ادارات مختلف نیز برای ارائه طرح‌های خود به بسیج سازندگی آمادگی لازم را دارند.
گل محمدزاده با بیان اینکه بایستی پروژه‌های زودبازده و عام المنفعه در روستا‌ها به بسیج سازندگی واگذار شود، گفت: امسال ده میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای استفاده بسیجیان در راستای طرح‌های سازندگی در شهرستان اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان ۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی شهرستان برای محرومیت زدایی در روستای علیجان از توابع بخش مرکزی به مدت دو هفته فعالیت خواهند کرد.
فرماندار بستان آباد یادآور شد: سال گذشته در قالب اردوهای طرح سازندگی ۹۸۰ نفر دانش آموز به فعالیت جهادی پرداختند و ۳۰۰ نفر نیز با مشارکت اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان آموزش‌های لازم را برای ورود به بازار کار پشت سر گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز