خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار چهره به چهره استاندار آذربایجان شرقی با اقشار مختلف مردم

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۰

این دیدار پانزدهمین جلسه ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی در سال جاری بود.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به صورت چهره به چهره با شماری از مردم استان دیدار و پس از آگاهی از مسایل و مشکلات آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی و رفع آن‌ها صادر کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی در پانزدهمین جلسه ملاقات مردمی خود در سال جاری که در ساختمان استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با حوصله به بررسی مسایل، مشکلات و درخواست‌های مردم پرداخت.
ملاقات کنندگان که از اقشار مختلف مردم بودند در این ملاقات، مشکلات و خواسته‌های خود را در زمینه‌های مختلف با استاندار در میان گذاشتند و علیرضابیگی نیز پس از شنیدن درد دل‌ها و سخنان آنان و اطلاع از مسایل مطرح شده، دستورهای لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها صادر کرد.
همچنین همزمان با استاندار آذربایجان شرقی، معاون عمرانی استاندار، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، سرپرستان بانک ملی و صندوق مهر امام رضا (ع) و معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مراجعان، مسایل و مشکلات آنان را در حوزه مدیریتی خود بررسی و دستورات استاندار را در خصوص آن‌ها پیگیری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز