خبرگزاری کار ایران

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مطرح کرد:

پایش 67 كلنیك دارو درمانی توسط تیم نظارتی مراكز درمانی

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۸۹

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان ازپایش 67 كلنیك دارو درمانی توسط تیم نظارتی مراكز درمانی خبرداد.

ایلنا: رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از پایش ۶۷ کلنیک دارو درمانی توسط تیم نظارتی مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آباد به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان؛ حجت‌اله فراشی رییس دبیرخانه شورا در جلسه این شورانیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان در سال جاری بیان داشت: در سال گذشته حدود ۱۳۰کمپ و خانه بهبودی فاقد مجوز در لرستان وجود داشت که با تشکیل تیم نظارتی در استان حدود ۶۵ کمپ پلمپ شد و در حال حاضر از سوی علوم پزشکی استان به ۲۸ کمپ توسط سازمان بهزیستی استان و ۳ کمپ مجوز داده شده است.
وی همچنین از پایش ۶۷ کلنیک دارو درمانی توسط تیم نظارتی مراکز درمانی خبر داد و تصریح کرد: در این پایش ۹ مرکز متخلف تعطیل و ۱۰ کلینک نیز در سال‌جاری به علت تخلف به تقلیل از سهمیه دارو محکوم شدند.
فراشی گفت: امسال ۱۸۴ جلسه، کارگاه، همایش و سمینارهای پیشگیری از اعتیاد برگزار شده و حدود ۴۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است.
وی از تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی اعتیاد برای اولین بار در کشور خبر داد و اظهار داشت: در حوزه روابط عمومی اقدامات خوبی صورت گرفته که از جمله این اقدامات ارتباط خوب و قابل تحسین روابط عمومی شورا با رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های مکتوب استان و کشوری است که به نوعی توانسته‌ایم رسانه را نسبت به اعتیاد حساستر از گذشته کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز