خبرگزاری کار ایران

رفاقت در تیم ما موجب می‌زند؛

عزیزیان: بردن پرسپولیس در تهران مشکل است/ ناامید نیستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۶

بردن پرسپولیس در تهران مشکل است اما ناامید نیستیم و با تمام قدرت می‌آییم تا هم بازی خوبی انجام دهیم و هم نتیجه بگیریم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال مس کرمان گفت: با اتفاقاتی که اوایل فصل برای مس کرمان افتاد بچه‌های ما از نظر روحی و روانی یک مقدار مشکل داشتند.

سعید عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که اوایل فصل برای مس کرمان افتاد تیم ما به لحاظ روحی و روانی یک مقدار مشکل داشت. با همان شرایط در بازی اول مقابل راه‌آهن که تیم بسیار خوبی است مساوی کردیم واین تساوی برای ما حکم برد داشت چون از تنش‌ها دور شدیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال مس کرمان متذکر شد: در بازی دوم مقابل استقلال صنعتی اهواز خوب کار نکردیم و گل زودهنگامی خوردیم و با تلاش زیاد دنبال جبران بودیم، البته استقلال صنعتی اهواز یک مقدار وقت‌کشی کرد اما فوتبال بازی کردند و دنبال ضد فوتبال نبودند و می‌توانستند یکی دو تا گل دیگر هم به ما بزنند اما خدا را شکر در نهایت در لحظات پایانی بازی مساوی کردند.

وی در مورد بازی بدی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه تیم خوبی است و برای همه مجموعه قابل احترامی است. پرسپولیس تیم خودم است و سعی می‌کنیم نتیجه خیلی خوبی در این دیدار بگیریم و دست پر از تهران برگردیم. پرسپولیس تیم خوبی بود و امسال بهتر شده چراکه با آمدن بازیکنان جوان و با انگیزه خیلی سرحال و آماده است. ما دنبال یک بازی خیلی خوب در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس هستیم تا مردم کرمان را خوشحال کنیم.

عزیزیان در پایان گفت: برای بردن پرسپولیس در آزادی ناامید نیستیم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است، اما بازیکنان خیلی خوبی داریم و رفاقت در تیم ما موجب می‌زند. بردن پرسپولیس در تهران مشکل است اما ناامید نیستیم و با تمام قدرت می‌آییم تا هم بازی خوبی انجام دهیم و هم نتیجه بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز