خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور خبرداد:

افزایش نرخ جدید خرید تضمینی گندم در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۳۲

با افزایش نرخ خرید تضمینی گندم، کشاورزان انگیزه بیشتری برای فروش گندم به دولت پیدا می‌کنند./ تاکنون قریب به 700 میلیارد ریال به ازای خرید تضمینی گندم به کشاورزان مازندران پرداخت شده است.

ایلنا: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور از افزایش نرخ جدید خرید تضمینی گندم در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا افرازه اظهارداشت: نرخ پایه خرید تضمینی گندم در مازندران از ۷هزار و ۲۰۰ ریال به ۸ هزار ریال افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این افزایش قیمت در راستای کمک به کشاورزان و گندمکاران و حمایت از تولید ملی انجام شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور تصریح کرد: با افزایش نرخ خرید تضمینی گندم، کشاورزان انگیزه بیشتری برای فروش گندم به دولت پیدا می‌کنند.

افرازه خاطرنشان کرد: از ابتدای خرید تضمینی گندم در مازندران تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار و ۷۰۰ تن گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

وی یادآور شد: تاکنون قریب به ۷۰۰ میلیارد ریال به ازای خرید تضمینی گندم به کشاورزان مازندران پرداخت شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به آمادگی کامل شرکت غله برای خرید گندم از کشاورزان مازندران گفت: خرید تضمینی گندم با نرخ جدید در ۴ مرکز در ساری، گلوگاه و نکا ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز