خبرگزاری کار ایران

توسط بخش دولتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای صورت گرفت؛

آموزش بیش از 814 هزار نفر ساعت در سه ماهه نخست در همدان

کد خبر : ۹۴۴۹۲

در سه ماهه نخست امسال 814 هزار و 221 نفر ساعت آموزش توسط بخش دولتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان همدان صورت گرفته است.

ایلنا: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال در بخش دولتی ۵۲۰ هزار و ۷۶۰ هزار نفر ساعت ویژه برادران و بیش از ۲۹۳ هزار نفر ساعت ویژه بانوان انجام شده است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علیرضا مهرابی افزود: تعهد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان در برگزاری این آموزش‌ها ۷۷۴ هزار و ۲۲۲ نفر ساعت بوده است که با همت و تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق توانسته‌ایم به بیشتر از تعهد خود عمل کنیم.

مهرابی با بیان اینکه این آموزش‌ها در ۱۴۲ کارگاه ثابت در سطح استان در حال انجام بوده افزود: ۴۱۸ دوره آموزش تخصصی در این مدت برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در شهرستان همدان در ۳۲ کارگاه ثابت ۱۰۵ حرفه در طول ۱۵۹ دوره برای کارآموزان آموزش داده شده است.

مهرابی با اشاره به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی در بین زندانیان تصریح کرد: بیش از ۶۶ هزار نفر ساعت آموزش در زندان‌های استان انجام شده که نسبت به تعهد ۶۲ هزار ساعتی بالا‌تر بوده است.

وی بهره‌مندی روستائیان و مناطق دور افتاده از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل برشمرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۷۲ هزار نفر ساعت آموزش در بین مناطق روستایی انجام شده است.

وی عملکرد فنی و حرفه‌ای استان را در مجموع موفق ارزیابی کرد و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند با رفع بیکاری گام موثری در پیشرفت اقتصادی کشور باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز