خبرگزاری کار ایران

فعالیت 43 تعاونی مرزنشینان در استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۶۲

43 تعاونی از مجموع 53 تعاونی مرزنشین تشکیل شده در استان، فعال است.

ایلنا: معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اعلام کرد: بیش از ۳۸۰ هزار نفر از مردم استان عضو تعاونی‌های مرزنشینان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بندرعباس، موسی نجفی با اشاره به فعال بودن ۴۳ تعاونی از مجموع ۵۳ تعاونی مرزنشین تشکیل شده در استان اظهار کرد: بیش از ۳۸۰ هزار نفر از مردم استان عضو این ۴۳ تعاونی مرزنشینان هستند.

وی، زمینه فعالیت این تعاونی‌ها را مبادلات مرزی و تامین کالای مصرفی و معیشتی مورد نیاز اعضای تعاونی‌ها عنوان کرد.

نجفی اضافه کرد: همچنین این تعاونی‌ها قادر به افزایش فعالیت‌های خود و ورود به عرصه‌هایی همچون صنعت، معدن، درمان، گردشگری، تجارت و سایر زمینه‌های اقتصادی نیز هستند.

معاون تعاون اداره تعاون، رفاه و تامین اجتماعی هرمزگان بیان داشت: تعدادی از تعاونی‌های مرزنشین استان برای کسب درآمد و توزیع آن میان اعضا خود، اقدام به احداث سردخانه و فعالیت‌های دیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین صادرات این تعاونی‌ها به کشورهای حوزه خلیج فارس، چین، هند، شرق آسیا، عراق و افغانستان صورت گرفته یادآور شد: عمده واردات تعاونی‌های مرزنشین هرمزگان از کشورهای حوزه خلیج فارس، چین و هند بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز