خبرگزاری کار ایران

برگزاری تظاهرات میلیونی «نفرین ظالمان» با حضور هواداران مرسی

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۵۸

در این تظاهرات که به دعوت «ائتلاف حمایت از مشروعیت در مصر» برگزار شد، هواداران مرسی در حمایت از رئیس‌جمهوری برکنار شده و نیز علیه وزیر دفاع این کشور شعار دادند.

هواداران «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنار شده مصر شب گذشته در مناطق مختلف این کشور تظاهرات میلیونی «نفرین ظالمان در شب قدر» را برگزار کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، در این تظاهرات که به دعوت «ائتلاف حمایت از مشروعیت در مصر» برگزار شد، هواداران مرسی در حمایت از رئیس‌جمهوری برکنار شده و نیز علیه وزیر دفاع این کشور شعار دادند.
هزاران تن از هواداران مرسی از مناطق و مساجد مختلف راهپمیایی کرده و در میدان «رابعه عدویه» تجمع کردند.
شهر «الجیزه» نیز شاهد تظاهرات صد‌ها تن از هواداران مرسی بود، در این تظاهرات هواداران مرسی در حمایت از وی و نیز علیه «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع شعار دادند.
در شهر «اسیوط» نیز هواداران مرسی با برگزاری تظاهراتی خواستار بازگرداندن مرسی به قدرت و پایان کودتای نظامی شدند.
در همین حال شهرهای «المنیا» و «مرسی مطروح» نیز شاهد تظاهرات هواداران مرسی بود.
در شهر اسکندریه صد‌ها هزار تن در افطار دسته‌جمعی که به دعوت ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت برگزار شد، شرکت کرده و پس از آن در محکومیت کودتای نظامی دست به تظاهرات زدند.
برخی منابع اخوان‌المسلیمن نیز گفتند که تظاهرات در شهر «دمنهور» و «طنطا» با تعدی برخی از اراذل و اوباش به خشونت کشیده شد.
بر اساس این گزارش، تحصن هواداران مرسی در میدان‌های رابعه عدویه و «النهضه» در قاهره همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز