مدیرعامل سازمان پایانهها و پارکسوارهای شهرداری تهران خبر داد:
اجرای طرح ارتقای خدمات در پایانههای مسافری تهران
این طرح با هدف بسترسازی مناسب برای ارتقای سطح خدماتی که به شهروندان ارائه میشود به اجرا درآمده که رویکرد آن، برطرف ساختن نواقص و موانعی است که در ارائه خدمات مناسب و مطلوب ایجاد میشود.
ایلنا: مدیرعامل سازمان پایانهها و پارکسوارهای شهرداری تهران، از اجرای طرح ارتقای سطح خدمات این سازمان به شهروندان همزمان با دور دوم تعطیلات تابستانی در پایانههای مسافری چهارگانه تهران خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پایانهها و پارکسوارهای شهرداری تهران، "محمدرضا حاجیبیگی" با اشاره به افزایش شمار مسافرتها و مسافران در تعطیلات تابستانی بویژه پس از ماه مبارک رمضان گفت: «برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مسافرانی که برای انجام سفرشان از وسایل نقلیه همگانی بینشهری استفاده میکنند، طرح ارتقای سطح خدمات در پایانههای مسافری چهارگانه تهران به اجرا گذاشته شده است.»
وی با بیان اینکه سرعت و صحت عمل همراه با نظم و انضباط و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در پایانههای مسافری موجب استقبال بیشتر شهروندان از ناوگان حملونقل مسافربری میشود، افزود: «مسئولان ذیربط و کارکنان سازمان پایانهها با تلاش و اهتمام بیشتر میتوانند بستر و زمینههای لازم را برای خدمترسانی هر چه بهتر و بیشتر به مسافران ارتقا بخشند و رضایت و اعتماد بیشتر آنها را جلب کنند.»
مدیرعامل سازمان پایانهها گفت: «این طرح با هدف بسترسازی مناسب برای ارتقای سطح خدماتی که به شهروندان ارائه میشود به اجرا درآمده که رویکرد آن، برطرف ساختن نواقص و موانعی است که در ارائه خدمات مناسب و مطلوب ایجاد میشود.»
به گفته حاجیبیگی، بهبود کارایی سامانههای فعال در پایانههای مسافری از جمله سامانه تهویه هوا و روشنایی لازم، ساماندهی و ایجاد تسهیلات بیشتر در مسیر حرکت اتوبوسها و مسافران در پایانههای تهران، پیشبینی افزایش ظرفیت نیروی انسانی در زمان اوج ازدحام مسافر و آمادگی هرچه بیشتر واحدهای خدماتی مستقر در پایانهها، از جمله اتاق مادر و کودک، خانه سلامت، کتابخانه و امکانات ورزشی، از مواردی است که در اجرای طرح ارتقای خدمات به آنها پرداخته میشود.
هماهنگی با نیروی انتظامی مستقر در پایانهها برای تامین امنیت بیشتر شهروندان هنگام حضور در پایانهها، کنترل و نظارت دقیق بر فعالیت غرفههای مستقر در پایانهها بویژه در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و ارائه مواد خوراکی، اطلاعرسانی درباره ساعت حرکت اتوبوسها از طریق رادیومسافر در پایانهها و آماده بودن سامانههای اعلام آتشسوزی و خاموشکنندههای آتش برای ایمنی هرچه بیشتر شهروندان در پایانههای مسافری از دیگر مواردی است که در طرح یادشده مورد تاکید قرار گرفته است.
حاجیبیگی، هماهنگی و همکاری مسئولان ذیربط در وزارت راه و شهرسازی، پلیس راهور ناجا، شرکتها و تعاونیهای مسافربری و مراکز معاینه فنی را در اجرای هرچه بهتر این طرح موثر خواند و افزود: «تعامل و هماهنگی با رسانههای گروهی و فعال کردن سامانه ارسال پیامک برای مسافران، همچنین تکریم ارباب رجوع و پیگیری شکایت مسافران هم در این زمینه راهگشاست.»