خبرگزاری کار ایران

به‌رغم دعوت از خبرگزاری ایلنا در جلسه شورای سیاست‌گذاری سلامت صداوسیما؛

به خبرنگار ایلنا اجازه ورود داده نشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۴۲

روزگذشته روابط عمومی رادیو سلامت از خبرگزاری ایلنا به منظور پوشش خبری جلسه شورای سیاست‌گذاری سلامت معاونت صدا و سیما با موضوع اهدای عضو دعوت به عمل آورد اما زمانی که خبرنگار ایلنا در محل برگزاری جلسه در ساختمان شهدای رادیو حاضر شد، به او اجازه ورود داده نشد.

ایلنا: درحالی که خبرنگار ایلنا به جلسه شورای سیاست‌گذاری سلامت معاونت صداوسیما با موضوع اهدای عضو، دعوت شده بود اما از ورود او به داخل جلسه ممانعت به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ روزگذشته(13 مرداد) روابط عمومی رادیوسلامت از خبرگزاری ایلنا به منظور پوشش خبری جلسه امروز(14 مرداد) شورای سیاست‌گذاری سلامت معاونت صداوسیما دعوت به عمل آورد اما زمانی که خبرنگار ایلنا در محل برگزاری جلسه در ساختمان شهدای رادیو حاضر شد، اجازه ورود به او داده نشد.

بنابراین گزارش؛ خبرنگار ایلنا که از ساعت ۳۰/۹ در محل برگزاری جلسه حضور یافته بود، با این پاسخ ازسوی حراست صداوسیما مواجه شد که اسم شما برای ورود به جلسه آفیش نشده است. درحالی‌که روزگذشته هماهنگی‌های لازم در این زمینه ازسوی خبرگزاری ایلنا با روابط عمومی رادیو سلامت صورت گرفته بود.

خبرنگار ایلنا درحالی تا ساعت ۳۰/۱۰ پشت درهای بسته مانده بود که سه خبرنگار دیگری که به دلیل آفیش نشدن اسامی‌شان؛ اجازه ورود به داخل جلسه پیدا نکرده بودند؛ بعداز تماس تلفنی با روابط عمومی رادیو سلامت مجوز ورود به جلسه را پیدا کردند. و با این حال به‌رغم تماس‌های تلفنی مکرر خبرنگار ایلنا با روابط عمومی رادیو سلامت، نتیجه‌ای دربرنداشت و وی سرانجام مجبور به بازگشت به محل کار خود شد!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز