خبرگزاری کار ایران

۴۳۸ فیلم به دبیرخانه جشنواره «میلاد سرخ» ارسال شد

کد خبر : ۹۴۳۷۷

به زودی کار هیات انتخاب جشنواره «میلاد سرخ» آغاز خواهد شد تا در هفته پایانی مرداد ماه، اسامی آثار منتخب این دوره از جشنواره اعلام شود.

ایلنا: با پایان مهلت ارسال فیلم به دومین جشنواره سراسری میلاد سرخ اردبیل، ۴۳۸ فیلم در دبیرخانه این جشنواره موضوعی ثبت شد.
به گزارش ایلنا، از جمع فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۲۹۲ فیلم مستند، ۱۱۰ فیلم کوتاه داستانی، ۲۱ فیلم انیمیشن و ۱۵ فیلم بلند ویدیوئی هستند. فیلم‌های مرتبط با سُنن ائمه معصومین و امامزادگان (ع) بویژه حضرت امام حسین (ع) در چهار محور شامل: سیر و سلوک؛ جشن و اعیاد و مجالس؛ پاسداشت و سوگ؛ رهروان (یادبود شهدا و صالحان) از جمله آثاری هستند که با رای نهایی هیات انتخاب، در این جشنواره موضوعی به نمایش درخواهند آمد.

به زودی کار هیات انتخاب جشنواره «میلاد سرخ» نیز آغاز خواهد شد تا در هفته پایانی مرداد ماه، اسامی آثار منتخب این دوره از جشنواره اعلام شود.

«مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» سازمان امور سینمایی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دومین جشنواره سراسری «میلاد سرخ» را در دو بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه (در حوزۀ داستانی، مستند، انیمیشن) و مسابقه فیلم بلند (در حوزۀ داستانی و در قالب ویدئویی)، طی روزهای ۵ تا ۷ شهریورماه ۱۳۹۲ در شهر اردبیل برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز