خبرگزاری کار ایران

برگزاری دیدار پرسپولیس و میلان بررسی شد؛

نشست رویانیان با نماینده مشترک پرسپولیس و میلان

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۴

باشگاه آ.ث.میلان در نامه‌ای مکتوب به محمد رویانیان درباره دایر کردن آکادمی میلان در ایران 11 مورد را اعلام کرده بود که مورد بررسی قرار گرفت.

نشست محمد رویانیان با نماینده مشترک باشگاه پرسپولیس و آ.ث.میلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، میرسعید نماینده مشترک و رابط باشگاه پرسپولیس و آ.ث.میلان که در پی دعوت محمد رویانیان به منظور بررسی اجرایی شدن برخی موارد مورد نظر برای همکاری دو باشگاه به تهران سفر کرده است، یکشنبه شب با حضور در دفتر محمد رویانیان نظرات و دیدگاه‌های باشگاه آ.ث.میلان درباره دایر کردن آکادمی میلان در ایران، برگزاری دیدار ستارگان باشگاه پرسپولیس و آ.ث.میلان و همچنین همکاری مشترک درباره امور پزشکی - ورزشی را با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت.

در این نشست که از ساعت 23:30 تا یک بامداد در دفتر محمد رویانیان برگزار شد، شرایط و موارد همکاری به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت. باشگاه آ.ث.میلان در نامه‌ای مکتوب به محمد رویانیان درباره دایر کردن آکادمی میلان در ایران 11 مورد را اعلام کرده بود که مورد بررسی قرار گرفت.

محمد رویانیان در این باره اعلام کرد: یازده مورد اعلام شده از سوی باشگاه آ.ث.میلان در اختیار حمید استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس قرار می‌گیرد و باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نظرات و کارشناسی استیلی، پاسخ خود در این باره را کتبا به باشگاه آ.ث.میلان اعلام خواهد کرد.

همچنین باشگاه آ.ث.میلان آمادگی برگزاری دیدار دوستانه و نمادین دو تیم ستارگان تاریخ میلان و ستارگان تاریخ پرسپولیس را اعلام داشته که مقرر شد باشگاه پرسپولیس پس از بررسی همه جانبه این موضوع، نظر کتبی خود درباره چگونگی و زمان پیشنهادی برای برگزاری این دیدار بیاد ماندنی را به باشگاه آ.ث.میلان اعلام نماید.

میرسعید تاکید کرد: در صورت آمادگی باشگاه پرسپولیس برای برگزاری دیدار با ستارگان میلان، چهره‌های سرشناس ستارگان فوتبال آث.میلان برای حضور در این بازی به تهران سفر خواهند کرد.

همچنین یکی از موضوعات طرح شده در این نشست انتقال تکنولوژی و دانش روز علم پزشکی – ورزشی بود که زمینه‌های همکاری در این باره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد رویانیان در این نشست به نماینده دو باشگاه پرسپولیس و آ.ث.میلان اعلام کرد ما برای راه‌اندازی و دایر کردن آکادمی میلان در تهران علاقه‌مند هستیم و قطعا در این زمینه پاسخ مطلوب خود را اعلام خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا این موضوع اجرایی و عملیاتی شود. همچنین بسیار مایلیم بازی ستارگان پرسپولیس و میلان در تهران برگزار شود و در این باره نیز شرایط در نظر گرفته شده را بررسی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز