خبرگزاری کار ایران

با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی:

معاونین آبفای استان زنجان و سازمان هواشناسی استان دیدار كردند

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۴

معاون بهره برداری و كارشناسان حوزه فنی مهندسی و بهره برداری و همچنین مدیر روابط عمومی آبفای استان زنجان با معاون و مدیر روابط عمومی سازمان هواشناسی استان دیدار كردند.

ایلنا: این دیدار با هدف بهره‌مندی از نتایج پیش بینی وضعیت آب و هوا در ارائه به موقع توصیه‌های مصرف بهینه به شهروندان و برقراری ارتباط مستمر با این سازمان صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این دیدار معاون بهره‌برداری آبفای استان زنجان ضمن مهم برشمردن تبلیغات مستمر همراه با نشان دادن معضلات خشکسالی گفت: هوا‌شناسی با اقدامات مناسب و به موقعی که در زمینه اعلام وضعیت آب و هوای استان انجام می‌دهد می‌تواند نقش مهمی در جهت ارائه توصیه‌های مفید مصرف بهینه آب با توجه به وضعیت هوا داشته باشد.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا گفت: وضعیت آب استان زنجان باید یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های سازمان‌های مرتبط و رسانه‌ها باشد و برای این مهم و همچنین بسط و اشاعه فرهنگ بهینه مصرف آب نیازمند یاری و کمک سازمان‌های مرتبط و رسانه‌ها هستیم.

در این دیدار، ضیائیان معاون فنی سازمان هوا‌شناسی استان ضمن تاکید بر ارتباط تنگاتگ این دو مرجع، آمادگی سازمان هوا‌شناسی را مبنی بر ارائه توصیه‌های مستقیم و غیرمستقیم در هنگام بیان وضعیت آب و هوا از سوی کار‌شناس هوا‌شناسی به شهروندان زنجانی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز