خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد كشاورزی شهرستان زنجان خبر داد:

برداشت محصول هندوانه از 793 هکتار از مزارع شهرستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۱

مدیر جهاد كشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به برداشت محصولات فصلی در زنجان گفت: متوسط عملكرد این محصول 50 تن در هكتار بوده وپیش بینی می‌شود كه تا پایان فصل برداشت 39هزارو 650تن محصول به ارزش 99 میلیارد ریال به بازار مصرف عرضه شود.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: این محصول علاوه بر تامین مصرف داخل استان به سایر استان‌های همجوار و همچنین کشور ترکیه و عراق بصورت رسمی و غیر رسمی صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ‌ موسوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان امروز با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد این محصول به صورت آبیاری تیپ (آبیاری نواری) انجام می‌شود که این روش باعث بالا رفتن راندمان آبیاری در شهرستان شده اضافه نمود که ارقام کشت شده این محصول شامل نیاگارا، برادر و آناناسی است.

وی متوسط عملکرد این محصول ۵۰ تن در هکتار بوده و پیش بینی می‌شود که تا پایان فصل برداشت ۳۹هزارو ۶۵۰تن محصول به ارزش ۹۹ میلیارد ریال به بازار مصرف عرضه می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: این محصول علاوه بر تامین مصرف داخل استان به سایر استان‌های همجوار و همچنین کشور ترکیه و عراق به‌صورت رسمی و غیر رسمی صادر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز